Astra16vT Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som har noen forslag til det beste low profile kortet jeg kan få tak i? Blir primært brukt til film(HD) men noe spill også... Veldig fint om det er med lyd over HDMI... Legg gjerne ut linker til steder jeg kan kjøpe. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvor stor plass har du? Jeg har kjøpt 3 LP-kort og alle gangene skal den ene porten for eks under den andre og skal knipses på kortet via en kontakt og den kontakten er på siden av kortet så det blir kontakthøyden høyere en lavprofil og dermed passer ikke kortet i kabinettet. Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Litt usikker på cm da jeg ikke har satt sammen delene, ikke pakket de ut en gang. Ville ikke begynne før jeg har skjermkortet.. Er et Origen S10V kabinett... Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 http://www.hardware.no/artikler/xfx_radeon_hd_5450/75373 Ville ha sjekket testene fra hw, så kan du iallefall utelukke. DX11 vil du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå