Tobeass Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 God dagen Jeg trenger hjelp til å huske navnet på et gammelt FPS-spill på PC. Husker ikke så mye fra spillet, men jeg trur jeg spilte det i samme periode som Max Payne-serien. Grafikken var blandt det beste på sin tid, og kan minne litt om CS. Selve spillet var stealth-basert(trur jeg). Trur man var alene på alle(ihvertfall de fleste) missions, og man skulle snike seg rundt og ta ut folk, en etter en. Husker også to av mapsa. Ene var en ørken-base med en zip-line greie, og en annen var oppi skog/fjell, og hadde en gondol. Mere husker jeg dessverre ikke. Hadde blitt happy om noen skjønner hvilket spill jeg mener. Spilte det en del når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hitman eller et James Bond spill? Endret 16. desember 2010 av Azidops Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) MÅ være Project IGI. Her er zip-linen i "ørken"-basen... http://www.youtube.com/watch?v=GTem9cKojzY#t=1m39s Edit: Bare hyggelig Endret 16. desember 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Ja J-Core! Det var det Tusen takk for god hjelp og kjapt svar. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skulle til å svare IGI selv. Vanskelig spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå