s@ndm@n77 Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Noen som vet om noen programmer som støtter tv-ut fra gf3-baserte kort? Evt. er det interessant å høre hvilke løsninger andre gf3-eiere(gainward/asus) bruker for tv-ut.. På forhånd takk :wink: Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Gainward sin betegnelse er vel 450 XP eller 550 XP, tror jeg Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 450 er vel et gf2 kort tror jeg. Problemet her er at TV-Tool kun har støtte for Conexant-tv-chips, mens mitt gf3 Gainward 460 har philips chipset. Ergo trenger jeg et program ala TV-Tool med philips-støtte. Anyone? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Tv tool 6.0 beta har støtte for phillips. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 men hva slags prog bruker man for å kunne motta signaler da ? har gainward gf3 powerpack med tv inn/ut med både composite og s-vhs... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 liten respons ? henta ned TvTool ... viser seg å være en demoversjon... med tidsbegrensning på 10 minutter ... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 hvor finner man tvtool igjen? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 http://www.tvtool.de/index_e.htm men det nytter lite så lenge det bare er en demo versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå