G2Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et multimeter med mulighet for logging av spenning over tid? Fortrinnsvis med mulighet for tilkobling til PC. Lenke til kommentar
avo Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Elfa, RS, Farnell etc Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Uni-T UT71D Ebay auksjon, en av de billigste... Har selv kjøpt dette multimeter fra ebay, meget fornøy, meget billig. Jeg køpte fra Top-gift-shop (tror jeg det var) og måtte ikke betale noe moms, men det kanskje en viss risiko for dette. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har en fluke 289 jeg bruker. Denne kan logge målingene over tid for å gi meg fine grafer. Kun brukt den til 2 sek intervallmåling over 1 time så langt, med gode resultater. Ikke testet overføring til pc enda, men det skal gå ann. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Har en fluke 289 jeg bruker. Denne kan logge målingene over tid for å gi meg fine grafer. Kun brukt den til 2 sek intervallmåling over 1 time så langt, med gode resultater. Ikke testet overføring til pc enda, men det skal gå ann. Fluke er dyrt, men bra..... men dyrt, men også bra.. men dyyyyrt 5395 kr pluss frakt på elfa Endret 28. desember 2010 av flesvik Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fluke er dyrt, men bra..... men dyrt, men også bra.. men dyyyyrt 5395 kr pluss frakt på elfa Sjefen min kom bare til dyrt.... Særlig når jeg skulle ha med amperetang til noen tusenlapper i den samme bestillingen. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen som vet om det er logging på et av multimetrene som selges på Clas Ohlson? http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=multimeter Ikke lett å lese ut fra beskrivelsen... Lenke til kommentar
Grimnar_ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hva med picotech.com/ ? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hva med picotech.com/ ? Tja, dataloggerne deres er jo ikke så billge da (med unntak av den forhistoriske som kobles til en parallellport). Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Noen som vet om det er logging på et av multimetrene som selges på Clas Ohlson? http://www.clasohlson.no/Siteseeker/Search_o.aspx?q=multimeter Ikke lett å lese ut fra beskrivelsen... Nei det er ikke logging på disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå