Gå til innhold

Forslag til PSU.

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til ny PSU til meg. Den jeg har i dag, er: Corsair HX620W modular.

Den jeg har i dag, stoler jeg ikke helt på. Maskinen min er relativt ny, (Byttet alt uten PSU og HDD )og det virker som den ikke henger helt med i svingene. Med en gang jeg prøver å klokke HK litt henger den seg, det samme gjør den av og til under spilling av Call of duty Black ops.

Det jeg lurer på er om noen har noen forslag til ny.

Resten av maskinvarene mine er:

•1 ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 AMD 890FX+SB850, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 3xPCI

•1 AMD Phenom II X6 1090T Black Edition Six Core, 3,2Ghz/3,6GHz Turbo, AM3, 9MB, 125W, Box

•1 HIS Radeon HD 5870 1GB GDDR5 iCooler V PCI-Express 2.0, 2xDVI, native-HDMI, DisplayPort,

•1 Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler Socket 775/1156/1366, AM2/AM2+/AM3, 1700 RPM, 120m

•1 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 8GB Kit w/4x 2GB XMS3 DHX+, CL8-8-8-24, for Core i3/i5

•1 Microsoft Windows 7 Ultimate EN OEM, 64bit

Håper på forslag.. :)

MVH

Leif Ivar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. En HX620 skal være nok til det oppsettet, t.o.m med klokking. Maskinen som den står skal ikke belaste PSU mer enn 50% eller så, normalt mindre. CoD:Black Ops er jo kjent for å være buggete. Og lockups under klokking kan gjerne være grunnet andre ting. Så før du bytter ville jeg i alle fall forsikret meg om at PSU er grunnen og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Hei.

Ja den skulle sikkert klare det, men før hadde jeg et p4 opsett. Da hadde jeg det samme problemet når jeg skulle klokke.. Da frøs Pc'n med en gang, da også drev den å hang seg når jeg spilte eller kjørte programmer som krevde litt.. Og siden PSU er det eneste som jeg bruker nå på det nye opsettet mitt tenker jeg at problemet må være at PSU er ustabil..

Ikke vet jeg, men at det er irriterende er sikkert..

Jeg kan ikke skjønne at det skal kunne være noe annet..

Leif Ivar.

Lenke til kommentar

Man bør ikke stole på programvareavlesninger av spenninger. De kan ofte være helt på jordet. Man bør alltid ha et multimeter hendig (koster ca. 200 kr. eller så). De vil være et mer pålitelig verktøy å måle med. Hadde spenningene vært slik som programmet viser, hadde ikke maskinen virket engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...