Gå til innhold

Noen som har hele filmen fra Skytedramaet på skole i Florida?

*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://hotair.com/archives/2010/12/15/video-cnn-airs-shooting-at-florida-school-board-meeting/

her ser du litt mer, skal se om jeg finnere en bedre video senere. Men, det var ingen som døde bortsett fra gjerningsmannen så tror ikke det er så mye mer å se.

Edit: Det som skjedde altså var at han bommet på skuddene før han ble truffet selv av vakten og døde.

Edit2: Det var litt feil, han tok altså sitt eget liv etter at vakten skadet han.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Runar: Dem viser akkurat det samme som Carlgutt's klipp.

Forkastelig at media skal sensurere virkeligheten i alle saker.

Haha han er jo helt nabb...

Han skyter jo i gulvet ahah helt knallmorsomt spør du meg.

Ja, virker ikke som han har drept så veldig mange før dette akkurat.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Bør ikke VG være nøytal og vise virkeligheten som den er? I mine øyne bør dem det.

Ingen av oss vet om han faktisk drepte seg selv, eller om securety fyren gjorde det, eneste vi har er medias ord for det, men video som beviser det er ikke lagt frem til oss.

Hva om VG ikke ville omtalt Wikileaks, hadde det vert greit?

Lenke til kommentar

Bør ikke VG være nøytal og vise virkeligheten som den er? I mine øyne bør dem det.

I virkeligheten blir jo mennesker torturert og drept på makabert vis i forskjellige sammenhenger. Om du vil se sånt kan du søke det opp, men det er jo opplagt at VG ikke kan vise sånt til folk. Spesielt ikke den yngre del av befolkningen.

Lenke til kommentar

Er en ganske kjent side som viser ALT vis noen vil så kan jeg sende den på PM,tror de fleste vet om den da. Skjønner at ikke alt blir vist i mainstream Meida, men det er jo ganske sykt når du ser hva som egentlig kan skje vis en menneske kropp f.eks blir skutt. Man blir ganske virkelighets bevist når man ser så pass grafiske bilder.

Lenke til kommentar

Er en ganske kjent side som viser ALT vis noen vil så kan jeg sende den på PM,tror de fleste vet om den da. Skjønner at ikke alt blir vist i mainstream Meida, men det er jo ganske sykt når du ser hva som egentlig kan skje vis en menneske kropp f.eks blir skutt. Man blir ganske virkelighets bevist når man ser så pass grafiske bilder.

Hvis det er relatert til filmene media snakker om osv send meg gjerne :) Men om det bare er random tortur og drap er det ikke like intressangt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...