dimetho Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Trenger hjelp til Bank Oppdraget, gjør alt, lett, når jeg kommer ut blir alltid en av personene på laget mitt drept, det er UMULIG! Taxien begynner å brenne, og umulig å drepe millitær folka. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 skriv Panzer, så får du en tanks.. ta så den.. du trenger bare han phil, så kjører du bort, så skriver du gettherefast så får du en bil du kan lakkere.. å da e d gjort Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Oppdraget får du i Malibu Club. Vet ikke om personen som spurte var interessert i å vite hvordan man jukser seg forbi, men kan jo være. I hvert fall, du må kanskje være mer forsiktig, eventuelt raskere. Det er bare å prøve til det går. Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Sjekk ut http://gtaforum.no (/vet jeg har skrevet denne adressen før her) der er dete helt sikkert at noen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Finn minigunnen i den sprengte tahiti gang factoryen, 200 kuler er nok (du må hente den to ganger). Når du kommer ut av banken skyter du alt og alle med minigunen... utenom taxien og kjører som f fra banken. Det var ivertfall slik eg klarte det. Good Luck Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 For minst mulug blodsøl så: Løper du til venstre når du kommer ut og følger bankveggen helt bak bygninga... Derretter henter du VooDoo'n som står like Ved "tanta" di (like før taxisentralen) og kjører som en villmann til nærmeste spray and pay! Ska du gjøre noe, så må du gjøre det med stil... Ikke "jukse" med noe minigun her nei! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 klarte det på første forsøk jeg, UTEN koder, (bruker ikke de før jeg har runda spillet eller hvis jeg skal leke meg...!) Bare skyt fiendene så fort som mulig det, så går det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå