Gå til innhold

Jeans - merke vs. kvalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du hvordan Nudie Big Bengt er i forhold til passformen til Levis 501? Acne Mod A så mye smalere ut i fasongen, ut i fra bildene jeg fant. Men det kan jo for all del være at Acne Mod A er fin så lenge man passer på å få den i riktig lengde i beina. Blir den for lang så blir det sikkert veldig mye "krøll" oppå skoene, om du skjønner hva jeg mener.

 

 

Nei, jeg har ikke prøvd Mod A, men Big Bengt var slim og komfortabel uten at den sitter som tights. Jeg skal inn til Oslo på tirsdag for å prøve. Jeg må egentlig legge opp alle buksene jeg kjøper litt hvis jeg ikke vil ha en "stack". Det koster vanligvis 100,- hos en systue, og enkelte butikker som JC tilbyr det gratis i butikken.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Poenget er at de aller fleste bukser vil være for lange (i varierende grad), og det vil derfor være dumt å utelukke bukser for noe som er så enkelt å fikse. Man kan legge opp bukser på 5 minutter, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke gidder å gjøre det selv.

 

Jeans er ikke enkelt å legge opp hvis man ikke har skikkelig symaskin med utstyr for å sy i jeansstoff.

 

Bare så det er sagt, utelater ikke bukser pga de er for lange hvis de ellers er perfekt. Da får de heller sys opp av skredder :)

Lenke til kommentar

 

Jeans er ikke enkelt å legge opp hvis man ikke har skikkelig symaskin med utstyr for å sy i jeansstoff.

 

Bare så det er sagt, utelater ikke bukser pga de er for lange hvis de ellers er perfekt. Da får de heller sys opp av skredder :)

Jeg brukte et kvarter på å legge opp et par rawdnim jeans. Det var første gang jeg prøvde og jeg har ti tommeltotter. Jeg brukte nål og tråd og er likevel fornøyd med resultatet. Det finnes sikkert andre måter å gjøre det på, men det har aldri vært noe problem med mine. Du kan se de her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...