carry123 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei, Jeg har hatt et problem med viften i laptoppen min i lang tid som nå har eskalert. Tidligere har det bare vært slik at det virker som viften min slår inn mot noe annet inn i datan og bråker derfor veldig. Dette har nå forverret seg og nå er slagene enda hardere som en følge av jeg ''tror'' viften har falt ytterligere ut av posisjon. Da problemet eskalerte seg så har det påvirket ytelsen og laptoppen har flere bugs, ved at den henger seg opp hele tiden og oppstart av laptoppen er ekstremt treig. Spørsmålet er da: hva tror dere har skjedd med viften? Er det mulig å skru opp laptoppen og muligens sette denne på plass eller må den inn på verksted? takk på forhånd. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 er det en acer? acer og spess acer aspire one har kjøleproblemer ingenting du kan gjøre etter min erfaring men vist det er en anen type pc så er det jo håp for den Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Det er en hp dv7. Hvordan er det med. Reparasjon? Er det noen steder hvor man kan reparere fortere enn på standard verkstedene som er minimum 4 uker??? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvor gammel er pc-en? Vet ikke om dette er en garantisak. Det er jo selvsagt mulig å skru opp PC-en og inspisere vifta litt. Du kan jo også fjerne litt støv slik at den kjøler bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå