Gå til innhold

Windows XP installasjon, finner ikke pchdt_w6.cab

Anbefalte innlegg

Heisann!

Prøver å installere Windows XP x64 på den nybygde pcn min. Men under "Installing Windows", så får jeg feilmelding om at den ikke finner pchdt_w6.cab på CD'n. Kan da browse etter den selv, så prøvde det, og finner den under mappa AMD64 på CDn og velger da selvfølgelig denne for så å prøve på nytt. Men får sammen feilmelding igjen!

Hva kan dette skyldes? Er det en fil jeg trenger for å starte opp igjen(ser man kan laste den ned manuelt)?

Windows CDn er selvfølgelig legal, da jeg har fått den fra MSDN ;)

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så god på sånt her egentlig :p Kompisen min går på HIO, og fikk derfor Windows XP 64-bit fra han(siden de får MSDN account). Vi brente først en disk, men den ble ødelagt, så brente vi en ny en på x8 speed, og da gikk alt bra helt denne feilmeldingen dukket opp.

Sitter nå på denne maskinen, så man kan logge inn osv, men det virker som det er mye som er bugga her(Windows Update fungerer ikke, når jeg trykker for å aktivere kommer det ikke noe vindu opp som spør hvordan jeg vil aktivere osv..) Virker som et helt uferdig OS, men vet ikke om dette har noe med den feilen å gjøre eller om Windows Xp 64-bit bare er sånn fra starten av..

Mulig jeg må kjøpe Windows 7 da?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...