Gå til innhold

Tjenesteudyktig, men vil inn!


Joakim-M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Joakim

 

Jeg er ogsaa utvstudent og ble selv innkalt til Sesjon 2.

Kjipt aa hoore at du ikke ble tatt inn med tanke paa din droom om aa komme inn i forsvaret.

Jeg har selv venner som har blitt tjenesteudyktig pa grunn av migrene. Jeg foreslaar at du tar kontakt med forsvaret og spoor hvorfor og sier at du fks ikke har migrene lenger. Vet ikke om dette fungerer men er det beste raadet jeg kan gi deg.

Lenke til kommentar

Ble selv ikke kalt inn til del 2 først, deretter fikk jeg sendt inn klage etter mye venting. Sendte inn legeerklering på at jeg tilfredsstilte det kravet. Fikk brev etter masse venting igjen og ble kalt inn til del 2. Fullførte del 2 i høst og ble erklert tjenestedyktig.

 

Stå på, lag en ordentlig klage så går det nok igjennom hvis grunnen er god.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Til alle dere som har svart i denne tråden her; Tusen takk for alle tips, råd, støtte og forklaringer. Fikk brev fra Forsvaret for ca en uke sida, der de skreiv at grunnen til at jeg ikke var kalt inn var fordi jeg hadde fylt inn at jeg har hatt en del problemer med migrene. Det som er saken er det at migrene er noe jeg sleit med da jeg var yngre og har så og si vokst fra meg nå, så jeg misforstod spørsmålet jeg fikk på Sesjon Del 1 litt. De sendte et brev og ba meg skaffe en legeerklæring på at jeg nå er frisk fra migrene, så skal de få revurdert den igjen. Så da virker det som om alt faller på plass! :)

 

Igjen takk til alle!

Mvh,

Joakim

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjempeflott!

Ville vært helt for jævlig om du ikke kom inn! Jeg er selv i utlandet og går på skole, jeg har ha problemer nå og da med venstre kneet etter en skiulykke, har -2.00 i syn og har likevel blitt kalt inn til sesjon 2! :thumbup: Krysser fingra for at de tar deg inn! Lykke til! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...