Gutt17 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vurderer å kjøpe Canon LEGRIA HF M36, Er dette kamera bra i dårlig lys? det jeg har nå er dårlig når det er lite lys, da blir det gromsete. anbefales dette kamera? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vurderer å kjøpe Canon LEGRIA HF M36, Er dette kamera bra i dårlig lys? det jeg har nå er dårlig når det er lite lys, da blir det gromsete. anbefales dette kamera? Lurer litt på det samme=) Skal bruke det til familiefilming, dvs mye innebruk. Var ikke meningen å overta tråden=P Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I følge denne siden så oppnår kameraet god score: http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html HF M36 har 25p-modus som generelt gir bedre farger, mer lys og mindre støy i mørke omgivelser. Du kan sammenligne med andre kameraer ved å holde nede Ctrl. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Har kjøpt det, og er kjempe fornøyd, ser stor forskjell! Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 jeg vet det er en måned siden det er svart i tråden sist, men jeg må spørre om noe:) -er det mulighet for ekstern mikrofon? -er det bra ute i dårlig lys? -er softwaren bra eller dårlig? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe dette som førstegangskamera så derfor lurer jeg : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå