Chrezz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hey, fikk en oppgave på skolen idag. Om en manuell dreieretningsvender. Vi skal bruke en dreieretningsvender bryter (Noe vi ikke har lært om enda på skolen). Her er vertfall bilde av oppgaven: Uttifra min kunnskap som ikke er svært stor rundt dette temaet så kan jeg ut ifra bryteren tenke meg at det er 3 punkt der ledninger fra motorværnet skal festes. I 2 av de punktene er det felles punkt som feks 4 og 6 og de siste punktet er det et punkt der L2 skal festes til motoren. Noen som kan rette meg eller hjelpe meg om jeg er helt på villspor? Evt linke en side med info om bryteren Lenke til kommentar
Chrezz Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Fant det ut selv Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du må gjerne legge ut løsningsforslag hvis du har det tilgjengelig. Kan være noen andre som lurer en gang Lenke til kommentar
Chrezz Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har tenkt til de, skal bare gjøre meg helt ferdig selv først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå