awezum Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, for noen så har juleball startet og hvordan blir stilen lagt opp i år? Selv skal jeg hive på meg en sort dress med en turkis skjorte med et sølv/hvitt slips, håper dette slår ann ;o Uansett, hvordan legger dere opp stilen i år? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 konfirmasjon dressen min med tassjetter i sølv juleballet er i morgen! har partner og nachspiel i box Lenke til kommentar
awezum Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, sånn det skal låte Fikk vite i dag at det ble et nachspiel hos ei vennine av meg før juleballet, blir sittende som den eneste gutten med 9 andre jenter, hoho kan bli liv det her ;-) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, sånn det skal låte Fikk vite i dag at det ble et nachspiel hos ei vennine av meg før juleballet, blir sittende som den eneste gutten med 9 andre jenter, hoho kan bli liv det her ;-) Du skal på nachspiel FØR festen? det min venn, er umulig! Lenke til kommentar
awezum Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 wheee, litt stressa her. Vors spiel haha Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sort dress, lilla skjorte og hvitt slips kommer til å se fælt ut. Ta på deg en mørkegrå dress, hvit skjorte og et mørkt slips, eller navy dress med hvit skjorte. Hvis du vil se bra ut foreslår jeg at du slenger inn en post i Mote og velværedelen 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Sort dress, lilla skjorte og hvitt slips kommer til å se fælt ut. Ta på deg en mørkegrå dress, hvit skjorte og et mørkt slips, eller navy dress med hvit skjorte. Hvis du vil se bra ut foreslår jeg at du slenger inn en post i Mote og velværedelen Enig i at kombinasjonen hans er forferdelig, men jeg regner med at han som de aller fleste unge bare har én, sort dress og ikke flere farger og stoffer å velge mellom. Derfor blir det vel litt dumt å foreslå å bytte hele dressen, i stedet for tips til hvordan han kan gjøre den dårlige avgjørelsen om å velge svart dress litt bedre siden det er mye lettere å bytte skjorte enn dress. Til den svarte dressen passer turkis skjorte og hvitt slips definitivt ikke. Foreslår at du heller kjører en relativt lys tone av blå eller rosa, med et passende slips til. Eventuelt en hvit skjorte med et slips i en gøy farge. Dette er noe alle har og det passer hundre ganger bedre. Svart dress blir uansett veldig formelt. Men regner med at juleballet ditt allerede er over, så jeg er vel litt sen. Uansett så ville jeg ha hørt på Henrik sitt råd og i fremtiden investert i en grå eller mørkeblå dress, så stiller du sterkere til neste år :--) Endret 19. desember 2010 av Winston Wolf 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Selv skal jeg hive på meg en sort dress med en turkis skjorte med et sølv/hvitt slips, Det hørtes ubeskrivelig harry ut. 2 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, juleballet er nok alt over, men tok rådet til Henrik over her og kjøpte meg en mørkegrå dress med en hvit skjorte og et svart slips, og det funket relativt bra Enig med at det som hadde blitt kjøpt tidligere var en smule harry, men jeg bruker sjeldent dress så jeg henger meg som regel sjeldent opp i det, men takk for tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Godt investerte penger :--) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå