josber Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kommer meg forbi "The Truck" i Matrix. Spillet bare låser seg, og jeg detter ut.... Sliter en hel del nå, da jeg er hektet av dette spillet. :o Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hadde samme problem selv,det jeg gjorde var å laste ned noen save games. Lenke til kommentar
e Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 har du crack? hvis du har, så er det grunnen, hvis ikke så laster du ned patchen. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 har de laget et spill som heter "matrix - reloaded" nå? trodde de forsto hintet når de la kalkunegget "enter the matrix" men fra spøk til halvor, filmen var GJEEESP, spillet var en knappefest av de skjeldne. (kamp = trykktrykktrykktrykktrykktrykktrykktrykk) og det høres ut som om du trenger en patch. synd for deg om du har lastet ned en warez-versjon. da får du nemlig ikke patchet. men iso funker derimot. (om du tok vare på den originale exe-fila.) men warez er fy. om du ikke allerede har gjordt det; gå å kjøp originalen. mens du er i byen, kan du kjøpe en god bok også. (slik at du har noe å gjøre på etter du har knekt cd-plata og brent pcen.) bottom line: havene er splittet som i bibelske tider når det gjelder enter the matrix. jeg er på hat-siden. (for å sitere eminem: What’s this bitch retarded? gimme back my sixteen dollars!) Lenke til kommentar
eivi Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg lånte spillet av en venn og cracket det. Det hopper ut på samme sted for meg og så det er nok det som er problemet hvis du har bruckt crack.. Synd det... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 men fra spøk til halvor, filmen var GJEEESP, hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 sounds like you would need something called crack-fix, hadde selv samme problemet og det gjorde susen.. og jeg er også spent på hvorfor filmen var et stort gjesp.. jaja,kanskje du ikke forstod den Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 matrix er jo vilt påvirket av forskjellige kulturer, i hvert fall Buddismen sin "enlightment" teori, så spurte nån de der wachowski(?) brødrene kor mye av det som var bevist lagt inn i filmen, så svarte de: "Alt", så de vet hva de driver på med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 er klar over det, filmen er genial på alle måter diskuteres jo VILT på nett angående hva som egentlig foregår Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 matrix reloaded var dyp. jadda jadda. flotte effekter var det i allefall. så etter min mening er det "spektakulær svada". forutsigbar var den også. OOOH SJOKK! NEO VALGTE Å REDDE TRINITY!! HUN OVERLEVDE!! WOW! og den 3 timer lange (?) dansesekvensen i hulen var totalt unødvendig. hadde filmen bare vært like god som enern eller animatrix.... men for å dra frem noe positivt: slutten. der måtte du faktisk tenke litt. feel free to disagree. og thomasM: hva var det å ikke skjønne i den filmen da? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 matrix reloaded var dyp. jadda jadda. flotte effekter var det i allefall. så etter min mening er det "spektakulær svada". forutsigbar var den også. OOOH SJOKK! NEO VALGTE Å REDDE TRINITY!! HUN OVERLEVDE!! WOW! og den 3 timer lange (?) dansesekvensen i hulen var totalt unødvendig. hadde filmen bare vært like god som enern eller animatrix.... men for å dra frem noe positivt: slutten. der måtte du faktisk tenke litt. feel free to disagree. og thomasM: hva var det å ikke skjønne i den filmen da? En stor del av effektene var jo helt fantastisk dårlige da. Ikke minst når Neo slåss med ørt-fjørten av Agent Smith var det helt talentløs animasjon. Ble skuffet over effektene. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja the truck henger seg hvis du har f.eks piratkopi. ved og løse dette last ned den nyeste patchen og finn en crack til den.. Det fikser det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 og thomasM: hva var det å ikke skjønne i den filmen da? så gå i gang, forklar filmen... hvorfor er menneskene så viktig for maskinene ? hvorfor er det så viktig for maskinene at zion bygges opp igjen og igjen ? hvorfor har neo krefter utenfor "the matrix" eksisterer det enda en matrix som brukes til å kontrollere de i zion for å få dem til å tro at de er frie du kan begynne med å forklare dette siden du så pent la frem, hva var det ikke å skjønne i den filmen... jeg venter spent på svar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ja the truck henger seg hvis du har f.eks piratkopi. ved og løse dette last ned den nyeste patchen og finn en crack til den.. Det fikser det Vi kommer ikke med løsninger til hvordan man skal fikse piratversjoner her takk Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 matrix reloaded var dyp. jadda jadda. flotte effekter var det i allefall. så etter min mening er det "spektakulær svada". "Tell me something i dont know motha f***a" -- Eddie Murphy Delirious(1983). Hva er navnet på de som sier "spektakulær svada" med tanke på Matrix Reloaded? Merkelig hvor lite subjektiv folk er. Lenke til kommentar
slash Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 så gå i gang, forklar filmen... 1 - hvorfor er menneskene så viktig for maskinene ? 2 - hvorfor er det så viktig for maskinene at zion bygges opp igjen og igjen ? 3 - hvorfor har neo krefter utenfor "the matrix" 4 - eksisterer det enda en matrix som brukes til å kontrollere de i zion for å få dem til å tro at de er frie du kan begynne med å forklare dette siden du så pent la frem, hva var det ikke å skjønne i den filmen... jeg venter spent på svar skal svare etter beste evne. 1 - Det virker på meg som om en stor del av filmen handler om valg. valg som mennesker tar/har tatt. et program har ingen fri vilje. programmene i the matrix stammer fra de som menneskene engang lagde for å tjene seg. kanskje det er denne koden som ligger igjen, slik at de ikke kan ødelegge menneskene, men heller gi de valget å ødelegge seg selv. (siden maskinene ikke er i stand til å ta det valget) Teorien om at maskinene trenger mennesker for å få strøm holder ikke mål. pluss at denne vil bli punktert hvis den såkalte "virkelige verden" kun er et nytt lag i matrisen. men nok om det... 2 - Zion kan ha flere funksjoner. Den kan være en plass der maskinene kan kontrollere de menneskene som ikke var i stand til å tilpasse seg the matrix. zion kan også være en slags "gulrot", hvis du skjønner, som lokker de som har unsluppet det innerste laget i matrisen til å tro at de er fri. og for å hindre menneskene i å tvile på sin eksistens. (noe som igjen ville skapt store problemer i koden.) Zion kan også være en plass der maskinene oppbevarer mennesker for å studere de i deres "naturlige habitat" for å bedre forstå menneskers væremåte og tenkemåte. slik at nyere versjoner av matrisen skal bli mindre bugget. 3 - Neo kan ha krefter utenfor the matrix fordi han enten har fått evnene sine fra maskiner, slik at han kan fungere som en slags sonde i "den virkelige verden". Men han kan også ha krefter utenfor the matrix fordi han har sitt opphav i verdenen utenfor zion og den "virkelige verden". Så alt tyder på at zion og "den virkelige verden" bare er nok en simulasjon. 4 - Det vil virke logisk at den virkelige verden der zion befinner seg bare er nok en simulasjon. men uansett, alle forklaringer er og blir spekulasjoner helt til den siste filmen kommer. dessuten har jeg skrivekrampe. Matrix - reloaded hadde et godt manus med god kontinuitet, men GUD så kjedelig gjennomført. Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Matrix - reloaded hadde et godt manus med god kontinuitet, men GUD så kjedelig gjennomført. Personlig har jeg god samvittighet for piratkopiversjonen av reloaded som ligger på harddisken min. Ikke fordi filmen eller spillet er så dårlige, men fordi det er så til de grader kommersielt. De gutta har nok penger. Derfor kjøper jeg aldri noe fra microsoft heller. Lenke til kommentar
joac Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Matrix - reloaded hadde et godt manus med god kontinuitet, men GUD så kjedelig gjennomført. Personlig har jeg god samvittighet for piratkopiversjonen av reloaded som ligger på harddisken min. Ikke fordi filmen eller spillet er så dårlige, men fordi det er så til de grader kommersielt. De gutta har nok penger. Derfor kjøper jeg aldri noe fra microsoft heller. Det der er et syltynt argument. Du får det til å høres ut som om brødrene Wachowski sitter og lager en film helt alene og bare koser seg og ØSER inn mer penger. Du BURDE kanskje også tenke på på alle andre som er sysselsatt med å lage disse filmene og alle arbeidsplassene som faktisk finnes i f.eks. Microsoft. Javel de går med overskudd, og Bill blir rik, men det jo ikke det som betyr noe! MS sysselsetter mange mennesker, det er jo ikke som om Bill Gates autogenererer OS og bare sender dem ut alene for å få mer penger (selv om det kanskje kan virke sånn . Hvis alle eierne av selskap som gikk bra, skulle tenkt; "Vel vel vi har nok penger, nå gir vi arbeiderne fyken og slapper litt av" Så hadde vel ikke det vært så bra det heller? Det er greit for meg at du piratkopierer, det har jeg lite med og det finnes enkelte gyldige argumenter for å gjøre dette, men spar meg for argumenter hentet fra barneskolen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå