Glenn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Har fått kabel-tv fra Get på oppgradert nett (uten splitter). Leste et sted at filmleie ikke er tilgjengelig for Get Boks HDi enda, stemmer dette? Når jeg forsøker å gå inn på filmleie får jeg en beskjed som "Kritisk feil: Mistet nettverkstilkobling". Internett fungerer ut av boksen. Any ideas? Prata med Get i dag og de sier at alt er i orden, men det er det jo ikke. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ikke vært borti GET sin filmleietjeneste selv, men meg bekjent så er dette en løsning som ikke har noe direkte sammenheng med TV tjenesten å gjøre, har hørt det er en del problemer med å få det til å fungere. Regner med GET boksen er oppgradert til nyeste "firmware" samt at alle kabler er koblet til som normalt? Selv har jeg IP-TV via VDSL2 linje med filmleie og har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 GET filmleie er såvidt meg bekjent kun tilgjenglig på HD-PVR boksen. Det samme står også på nettsidene til GET. Så da er det kanskje en ide og skaffe seg den boksen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå