Gjest Anynom-gutt-18 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei, jeg har et problem Er 18 btw Når jeg begynt å onanere, kanskje i 7-8 klassende. Så var alt normalt, jeg kunne få "orgasme" ved å kun dra forhuden opp og ned. Men etterhvert utviklet jeg en teknikk som nå gjør at vanlig onani gir meg null tilfredstillelse. Det jeg gjør er at jeg ligger i senga/evt sitter i en stol. Så strammer jeg begge beina, strammer lår muskelaturen. Da kan jeg seriøst komme på ca 1 minutt hvis jeg vil. Og det er jo chill hvis du bare skal runke. Men nå som jeg har gjort det en stund så klarer jeg ikke å komme hvis jeg bare onanere vanlig, uten å stramme musklene i lårene. Altså jeg bare drar forhuden opp og ned, men merker ikke noe særlig til det, gjør det i ett minutt, men merker ikke noe deilig følelse... Problemet er at når jeg skal ha sex så kan jeg ikke gjør som når jeg runker, for det første så kan jeg ikke stramme lårmuskelaturen, og det går ikke "fort" nok. JEg har hatt sex med 5 forskjellige jenter, har aldri vært i nærheten av å komme. Ved noen anledninger merket jeg en viss følelse, men merket fremdels at jeg ikke var i nærheten av en orgasme. Noen som er/har vært i lignende situasjon? HVa faen gjør jeg? Lite lysten på å dra til en lege å prate om dette her. Det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Klarer heller ikke komme vist jeg ikke strammer beina. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ganske vanlig å stramme musklene i kroppen når man nærmer seg fornøyelsesparken da, for å si det på den måten. Jeg klarer uten, men lettere hvis jeg strammer lårmusklene. Men tenker jo ikke noe over det, det bare skjer av seg selv og har aldri vært noe i veien eller en plage. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Ingenting er for dumt å spørre legen om. Er aldri noe han ikke har sett/ hørt om før. Han bryr seg fint lite. Endret 16. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du må bare slutte å onanere på den måten du pleier, etter hvert burde du oppnå orgasme ved annen metode, og få lettere for det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du må bare slutte å onanere på den måten du pleier Hvorfor? Slutter du ofte å onanere på den måten du får orgasme på, og bytter til en metode der du ikke får orgasme? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 For å venne kroppen på og oppnå orgasme på andre måter, var jo det som var spørsmålet her? Lenke til kommentar
Gjest Ditto Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Velger å skrive anonymt da jeg har bruker og kjæreste på forumet jeg svært lite har ønske om skal vite om dette fult ut. Har ordrett hatt samme problem som deg, og det tok laaaang tid før det ordnet seg, men det ordner seg! Du må gå inn for en god dose selvbeherskelse en stund, for dette fikser seg ikke av seg selv, om du fortsetter i det mønsteret du har i dag. Mitt problem, som deg, var at sex gjorde lite for meg. Selvfølgelig var det godt til tider, men det var ikke i nærheten av intenst nok i forhold til handen. Orgasmen om jeg selv pumpet, uansett hvor hardt eller fort, var totalt uoppnåelig! Løsningen for meg ble å ta meg god tid! Det som gjorde det værre var derimot å snakke om det til min daværende kjæreste som jeg debuterte med. Kanskje var jeg uheldig, men det endte med at hele økten ble til en øvelse hvor målet var at jeg skulle komme. Om det er noe alle vet så er det at spørsmål som "Kommer du snart?" ikke akkurat hjelper på noe som uten tvil utviklet seg til prestasjonsangst. Mitt råd til deg er først og fremst er å ta et lite sølibat fra masturbasjon for en stund. Dette er for å gjøre deg mer følsom. Om du har sex så prøv å legge tankene på hylla og fjern presset fra deg selv. Konsentrer heller om partneren, å ikke kreve en orgasme kan gjøre underverker i seg selv. La gjerne dama ta kontrollen slik at du kan slappe av. Prøv, om mulig, å unngå og spenne musklene dine. Poenget er å avvenne kroppen fra mønsteret du har i dag. Gikk selv en 3 ukers periode hvor jeg hadde opptil 2-3 økter med sex, 3-4 ganger i uka. La hånda på hylla og en dag så løsnet det. Skal ærlig innrømme at det var helt jævlig til tider, ballespreng til tusen (og jeg er glad for at jeg hadde fast partner på dette tidspunktet) men den følelsen når det endelig gikk uten noen anstrengelse var helt hærlig. Fra der av ble ting bedre, smått men sikkert. Det er derimot viktig at du ikke faller tilbake til det gode gamle mønsteret ditt igjen. Bruk en annen hånd, vær mer løs med den eller bruk f.eks glidekrem for å gjøre det mer likt opplevelsen med dama. For min del så var innkjøp av en Fleshlight et enormt feiltrinn, det gjorde egentlig det hele bare værre. Jeg om det! Tok selv lege-vegen men det var som å bli sett rart på! Var hos flere leger, og en bortimot sa at "problemet" mitt var noe han var misunnelig på. Flott for han! Selv i dag, 1.5 år etter debutten så er det ganger hvor jeg ikke har stor nytelse av økten, men som oftest henger dette sammen med stress i forbindelse med jobb. Aller mest så skal du vite at du ikke er unormal, dette er noe flere sliter med selv om mange ikke snakker om det. Dessverre så er det alt for stort fokus på den kvinnelige orgasmen (og det er absolutt ikke noe galt i det), mens vi menn blir sett på som duracell kaniner som alltid kommer. Slik er ikke nødvendigvis sannheten. Vær derimot sikker på at ting vil ordne seg, men hvor kjapt det går er opp til deg. Skal ærlig innrømme at jeg ofte ble så frustrert at jeg måtte avslutte på egen hånd etter ikke ha kommet i mål med dama, men dette motarbeider bare hele prosessen. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg