opar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Sliter med oppblåst mage, og da mener jeg OPPBLÅST mage til tider. Trener 790 timer denne sesongen, og fettprosenten er lav som en følge av dette, men sliter med at jeg til tider ser gravid ut. Magen går fra å være flat og fin om morgenen til å være trill rund og bulende utover ettermiddagen/kvelden. Er allergisk mot melk og holder meg unna melkeprodukter, har ellers pollenallergi og er delvis følsom mot svinekjøtt. Jeg lurer på om det kan være en kryssreaksjon mellom pollenallergien og div grønnsaker/frukter? Har tatt allergitest uten å finne ut noe, dog bare prikktest. Kan det være overfølsom tarm? Canida sopp? Er helt blank. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hm, tror du bør notere deg ALT av hva du spiser hver dag i en periode. Så se hva du spiser anderledes de dagene dette ikke oppstår. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Prøv å kutt ut kornprodukter, og se om det gir noe innvirkning. Da tenker jeg hovedsaklig på brød, havregryn osv. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Prøv å kutt ut kornprodukter, og se om det gir noe innvirkning. Da tenker jeg hovedsaklig på brød, havregryn osv. mhm. havregryn fører ofte til et "bloated look". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kan det være overfølsom tarm? Canida sopp? Er helt blank. Det første er ikke spesielt usannsynlig. Det andre alternativet rammer stort sett bare mennesker med autoimmune sykdommer som f.eks AIDS og folk med ekstremt nedsatt immunforsvar, uansett enkelte alternativmedisinere skal ha folk til å tro. Matdagbok er fint. Overfølsom tarm er noe som er svært psykisk avhengig, så det er ikke nødvendigvis gitt at det er en enkel matvare som trigger det, det kan også være stressede situasjoner osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå