xain Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hei, er det noen som kan hjelpe meg med oppdraget ''Learning to Fly'' ? har hold på med det der i flere timer nå, men har ikke sjangs å vinn. har søkt på google litt, men kan ikke engelsk så kommer meg ingen vei :-S vis du har en kode til å unngå oppdragen der da er det bare å kom fram med den da er du snill.. vil gjerne ha koden som stopper tiden da jeg holder på ''Learning to Fly'' hjelp, værså snill Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Litt vanskelig hvis du ikke kan engelsk.. Du får skaffe deg en save fil der alt er åpnet. Lenke til kommentar
xain Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.cheathappens.com/ Lenke til kommentar
xain Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 kunne du ha tenkt deg å forklar litt om hvordan jeg finner den å hvordan jeg bruker den? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Husker jeg også slet med denne lenge. Fortsett å prøv. 2-3 timer med prøving er ikke lenge nok Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ahh herregud. Gå inn på linken, søk opp GTA SA til pc, last ned så legger du save filen inn i savemappen til San Andreas. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha...husker jeg kom lekende lett gjennom denne fordi jeg allerede tidlig i spillet benyttet meg av Hydra-cheaten og var fast bestemt på å lære meg å fly den ordentlig! Lenke til kommentar
xain Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) e det ikke den her jeg skal last ned? http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=18609 har vertfall prøvd den men den funket ikke :-/ Endret 20. desember 2010 av xain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå