Ghost Tulsa Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Sliter med at windows fryser og må slå av og på maskinen. Dette problemet kom uten at jeg gjorde noe med windows, kun normal bruk. Temperaturen på ACPI er forholdsvis høy(53 grader) Før dette problemet virket det som en eller annen vifte prøvde å øke turtall. Men den bare økte, uten å få "vifte-lyden". Kan det være defekt kulelager i vifte? Vurdere å sende inn maskin på garanti(asus) Er det noen som har hatt lignende erfaringer, eventuellt forslag? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 før du sender inn anbefaler jeg deg å få renset den for støv og reinstallert maskinen. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hvordan skal jeg få renset maskinen for støv? Akter ikke å åpne maskinen(bærbar) for så å miste garantien. Og meget usikker på hvor jeg har gjort av operativsystem cd`ene Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 garanti sjmaranti sikker på at du bryter noen garnti forresten? vel er sikker på at recovery av pcen vil bli gjort på verkstedet vis du ikke gjør det og vis det fikser problemet er det du som får regningen. og tror fremdeles at støvrensing ikke dekkes det heller. ha du lest brukermanualen om det står der at du bryter noen garanti med å åpne en luke og fjerne støv med trykkluft(på boks)? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg ville sendt den på garanti. Hvorfor gjøre noe du kan få noen andre til å gjøre for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå