Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hår på brystet/magen?


Gjest Gutt_19

Anbefalte innlegg

Wankership: om du synes det, burde du prøve voks eller laserfjerning. Men du er jo så ung, så det er vel ikke kjempemye? Og nå som det er vinter og du sikkert ikke går i bar overkropp på stranda hele tiden burde du bare ha det der.

 

 

dkny

 

 

Jeg finner det utrolig creepy at du linker til nicket mitt i ditt latterlige innlegg, forresten.

 

Om du er så jævlig interressert i profilen min kan du skrive navnet mitt på en lapp og henge opp over senga.

 

Vil gjerne at du tar det vekk, får litt fnatt når noen gjør sånt, særlig når jeg er enig i det du skriver (bortsett fra at kvinner liksom whiner, noe som er ironisk fordi ditt innlegg er et eneste langt whineinnlegg, og det gammeldagse synet på mann og kvinnekroppen).

 

Som om du linker meg til at "hun her er uenig i at gutter ikke skal være stolte over sitt første hårstrå" og i tillegg liksom skal huske meg når du ser tilbake på dine innlegg.

 

 

Synes det egentlig bare er VELDIG frekt av deg.

:mad::mad::mad:

 

 

En mann vil selvsagt da finne en kvinne attraktiv når hun har lite kroppshår og det er vel også her hårfjerning hos kvinner bunner ut, nemlig fordi grunnlaget er å fremme egen feminitet.

 

Dette er ingen legal unnskyldning for at menn skal få lov til å si de liker lite hår, mens kvinner "jenter som meg!!112" blir overkjørt om de gjør det.

 

Et samfunn der menn kan si at de liker ditt og datt, mens kvinner ikke kan si det, er et gammeldags samfunn indeed.

 

Nå kan du godt komme med dine gammeldagse holdninger i tiraden om "ÅÅÅ JENTER SOM DEG!!!", vel værsågod.

 

Jeg kan si, akkurat som du nettopp definerte at "menn liker ikke hår på kvinner", at jeg liker ikke masse hår på menn.

 

Om du mener kvinner skal sitte i et hjørne og holde munn så lenge meningen deres ikke passer med din, fint for deg. :thumbup:

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kjønnshår er også noe som skiller voksne kjønnsmodne jenter fra barn......

 

likevel er jenter like stolte når de fjerner det, fordi det er finest sånn, og gutta liker det.

 

 

Derfor kan menn også gjøre det samme, og legge stoltheten i finere ting.

 

Så er det jo også slik at endel jenter liker at gutta ser litt mandige ut da.

 

Jeg har en del hår på brystkassa, og har hatt endel jenter som sier at det har vært sexy.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo helt opp til deg selv:

 

Mannemann:

hugh-jackman5.jpg

 

Eller metromann:

Er8sbi.ryan_reynolds_ripped.jpg

 

 

Personlig, så er jeg vell ca like håret som Hugh, har prøvd å barbere, og kroppen ser unektelig bedre ut uten hår. Man blir mer "ripped" siden muskler synes lettere, spesielt vaskebrett, og du får tydeligere skygger og markringer av muskler.

 

Jeg driter i hva andre synes om det, liker ikke jenta hår så får hun enten droppe meg, eller godta meg.

Lenke til kommentar

Wankership: om du synes det, burde du prøve voks eller laserfjerning. Men du er jo så ung, så det er vel ikke kjempemye? Og nå som det er vinter og du sikkert ikke går i bar overkropp på stranda hele tiden burde du bare ha det der.

 

 

dkny

 

 

Jeg finner det utrolig creepy at du linker til nicket mitt i ditt latterlige innlegg, forresten.

 

Om du er så jævlig interressert i profilen min kan du skrive navnet mitt på en lapp og henge opp over senga.

 

Vil gjerne at du tar det vekk, får litt fnatt når noen gjør sånt, særlig når jeg er enig i det du skriver (bortsett fra at kvinner liksom whiner, noe som er ironisk fordi ditt innlegg er et eneste langt whineinnlegg, og det gammeldagse synet på mann og kvinnekroppen).

 

Som om du linker meg til at "hun her er uenig i at gutter ikke skal være stolte over sitt første hårstrå" og i tillegg liksom skal huske meg når du ser tilbake på dine innlegg.

 

 

Synes det egentlig bare er VELDIG frekt av deg.

:mad::mad::mad:

 

 

En mann vil selvsagt da finne en kvinne attraktiv når hun har lite kroppshår og det er vel også her hårfjerning hos kvinner bunner ut, nemlig fordi grunnlaget er å fremme egen feminitet.

 

Dette er ingen legal unnskyldning for at menn skal få lov til å si de liker lite hår, mens kvinner "jenter som meg!!112" blir overkjørt om de gjør det.

 

Et samfunn der menn kan si at de liker ditt og datt, mens kvinner ikke kan si det, er et gammeldags samfunn indeed.

 

Nå kan du godt komme med dine gammeldagse holdninger i tiraden om "ÅÅÅ JENTER SOM DEG!!!", vel værsågod.

 

Jeg kan si, akkurat som du nettopp definerte at "menn liker ikke hår på kvinner", at jeg liker ikke masse hår på menn.

 

Om du mener kvinner skal sitte i et hjørne og holde munn så lenge meningen deres ikke passer med din, fint for deg. :thumbup:

 

 

Jeg kommenterer sjeldent på poster hvor folk er usaklige, men den her tar kaka altså.

 

Hvorfor i alle dager er du så usaklig? Jeebus f**kin' christ, det må da være måte på hvor lenge en bitchfit varer.

 

Jeg var delvis enig med deg, dkny, men når du begynner og oppføre deg på den måten, så mister du all form for kredibilitet i saken.

 

--------

TS;

 

Hvis du viser omverden at du er flau over å ha hår på kroppen, så sender du ut signaler om at du er ukomfortabel med deg selv. Snu på flisa. Vær stolt av den du er, og hvordan du er skapt.

 

Kan legge til at jeg har hår på lårene og leggene, samt en happytrail down to my peep, og det plager verken meg eller noen andre jeg har møtt på, bortsett fra Cosmopolitan-kjerringer som absolutt vil ha en metroseksuell dukke å se på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja. Er jo bare å prøve, så finner du ut om du liker det eller ikke.

 

Kjøpte voks til hjemmebruk og prøvde faktisk litt på magen nå i dag. Er det største smertehelvette jeg har opplevd!

Tror jeg satser på salong eller hva jeg skal si, der folk gjør det for meg. :ph34r:

 

Btw. denne tråden har jo tatt helt av!

Lenke til kommentar

Tsss... ikke hør på dkny.

 

Menn med hår på brystet er flott, og jeg liker det! ;) Syntes det hadde vært merkelig om typen min hadde vært helt glatt der, men så klart, ser man ut som en bra hårete ape, så gjør det ingenting om man fjerner håret.

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...