Gjest Gutt_19 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei, er en gutt på 19 år, er medlem her, men vil ikke at dette skal være knyttet til min bruker. Jeg er den typen som får mye hår, jeg har mørkt hår og brune øyne så hårene blir også veldig synlige. For 1 år siden tok jeg vekk alt håret på brystet og magen og skrittet med barberhøvel, men allerede neste dag er det antydninger til å komme tilbake på brystet. Nå har jeg ikke tatt håra på noen uker og nå er det som et belte fra under navlen og oppover magen og over hele brystet. Jeg føler meg mest komfortabel med å ta alt, men det blir jo så jævlig stress hver gang. Noen andre som har det som meg? Begynner å bli litt desperat.. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hei! Jeg tror laserfjerning av hår kan være en ide, der reduserer man bare antall hårstrå litt hver gang så du fjerner ikke alt på én behandling. Men du kan ta fler behandlinger for å fjerne alt om du vil tror jeg. Det er heller ikke permanent men kan vare i fler år, så du kan få håret tilbake senere om du vil. Har ikke gjort det selv, men det er noe jeg har hørt, så er ikke sikker på at noe stemmer og gidder ikke undersøke det. Du kan jo lese litt om det. Forøvrig synes jeg mye kroppshår er turn-off så skjønner din bekymring. Endret 15. desember 2010 av dkny Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hmm, er da normalt for menn å få hår her og der, men blir det for mye så burde vel voksing være et alternativ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du kan jo prøve andre hårfjerningsmetoder som varer lenger, som epilator eller voks. Begge fjerner hårene med roten. Er ganske vondt da. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Du kan jo prøve andre hårfjerningsmetoder som varer lenger, som epilator eller voks. Begge fjerner hårene med roten. Er ganske vondt da. Har du prøvd voksing? Har vurdert det sjæl faktisk, for å få vekk noen hår på ryggen, ikke det at de er så synlige da, men er irriterende.. Endret 15. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja. Er jo bare å prøve, så finner du ut om du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja. Er jo bare å prøve, så finner du ut om du liker det eller ikke. Hvordan er det med priser og sånn a? Haha, stjeler tråden helt her jeg Lenke til kommentar
Populært innlegg Winston Wolf Skrevet 16. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2010 Med mindre du er svømmer eller ser ut som en ape så synes jeg du skal beholde hårene og stoltheten din. 12 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Med mindre du er svømmer eller ser ut som en ape så synes jeg du skal beholde hårene og stoltheten din. Hvorfor, om man kan være like stolt/stoltere av å fjerne dem og føle at man ser bedre ut enn før? Ser ingenting bra i å beholde noe man er misfornøyd med å være stolt av det. Bedre å være istand til å forandre seg og få det slik man vil ha det. Er uansett så mange som forandrer utseendet, hårbleking, hårfjerning, silikonpupper, fettsuging, kontaktlinser, osv. så det er ikke så big deal lenger. Endret 16. desember 2010 av dkny 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 forskjellen dkny, er at hår er noe av det som skiller menn fra kvinner. 2 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) forskjellen dkny, er at hår er noe av det som skiller menn fra kvinner. Dårlig argument, det gjør vel skallethet også, det er ikke kult å være skallet fordet. Og størrelse på nesa og, betyr ikke at det er kult å gå rundt med en giganese og føle seg stygg. Selv synes jeg ikke bryst/rygghår på gutter er fint i det hele tatt, og nei er ikke lesbisk. Gutter har uansett som regel mer hår enn jenter, som veiviser og lår-hår, så det er nok til å gjøre en markant og mandig forskjell med bare det. Endret 16. desember 2010 av dkny Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skallethet og stor nese? Seriøst? Vi prater om veldig primitive ting. Gutter har utover penis, jenter innover penis. Gutter er maskulin stemme, jenter feminin. Gutter har mye hår, jenter lite. Dette er store og merkbare faktorer som skiller menn fra kvinner. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er vel i hovedsak kjønnsorganer og adamseple som skiller oss. Resten er bare mindre forskjeller. At det ikke passer med ditt verdenssyn er dog en annen sak, eller mener du at alle som har kreft og får behandling med radioaktivitet og mister håret er feminine? Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Dette har ingenting med mitt personlig syn på saken å gjøre. Jeg prøver kun å opplyse om hvorfor personer som Winston Wolf kan dra stolthet inn i bildet. Og at for noen, blir ikke det å ha kontaktlinser det samme som å fjerne alt hår fra brystet. Endret 16. desember 2010 av Hanemann Lenke til kommentar
dkny Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Vel, kjønnshår er også noe som skiller voksne kjønnsmodne jenter fra barn...... likevel er jenter like stolte når de fjerner det, fordi det er finest sånn, og gutta liker det. Derfor kan menn også gjøre det samme, og legge stoltheten i finere ting. Endret 16. desember 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Stolte? Første gangen jeg har hørt den når det gjelder fjerning av kjønnshår/hår generelt. Viss noen blir stolte når dem fjerner hår, så er jo det...fint. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kroppsfiksering er noe jævla drit. Hvorfor vil du ha bort håret? Jeg kan forstå det om en kjæreste spør om det eller noe sånt, men å drive med sånt tull ellers synes jeg man kan holde seg for god for. Prøv voksing. 2 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Var kanskje en overdrivelse å si at man blir stolt av å fjerne, men er ikke så stolt av å ha det der heller, var jo poenget. Og det trenger ikke gutter være heller. Prøv voks om du vil ha det glatt og vare lenger enn barbering, og laser om du vil ha vekk litt og litt og at det varer veldig lenge. Lenke til kommentar
Populært innlegg Winston Wolf Skrevet 17. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2010 dkny Det er faen meg sånne kvinnfolk som deg som i det hele tatt gjør menn usikre på deres egne utseende. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at den moderne mann går mer og mer mot en metroseksuell side. Hvis kvinner er på den ene siden av en skala, og menn er på den andre, så ser man mer og mer at begge kjønn beveger seg mot midten. Alle grunnene til dette gidder jeg ikke ta opp her. At trådstarter i det hele tatt vurderer å fjerne hår han har på brystet og på magen, synes jeg er oppsiktsvekkende i seg selv. Jeg er helt enig i at altfor mye kroppshår på f.eks. rygg og lår kan være sjenerende, men jeg antar at dette aldeles ikke er tilfellet hos trådstarter. Han har sikkert sett for seg det at fjortisjenter som ikke har noen andre preferanser enn motemagasiner ikke aksepterer kroppshår på gutter. Disse kan etter min mening brenne. Det er "greit" med litt hår på leggene og en veiviser, men that's it. Og ikke tro jeg er MOT det å forandre på utseendet. I motsetning til deg, som nevner alternativer som fettsuging, så går jeg heller for trening fordi jeg mener fettsuging er for late mennesker. Eneste unntaket jeg kan komme på i farten er eks-feite mennesker som sliter med strukket hud. Faen, kjenner jeg blir irritert når jeg leser ditt siste innlegg hvor du skriver at gutter/menn ikke burde være stolt hvis de har kjønnshår/kroppshår. Det er faen meg det, utenom selve kjønnsforskjellen, som skiller menn og kvinner. Sterkere, større, mer hårete. Bare for å generalisere litt; dere kvinner går meg så jævlig på nervene når dere går rundt og sier at alle menn er overfladiske, griser, bare vil ha blonde silikondamer blablabla, også er dere seriøst dønn like. Kroppshår, det som sammen med størrelsen på kropp og ansikt skiller mannen fra kvinnen (utenom kjønnet obv), er plutselig blitt uattraktivt. At jeg spesielt setter fokus på dine personlige meninger må du ikke ta så tungt opp, dette begynner bare å gå litt utover et par grenser. Om en gutt som er i overgangsfasen til å bli en mann må ta vekk brysthåret sitt, bare pga. at han forstår det slik at dette er noe "litt ekkelt", så hvor går neste grense? Er rævskjegg noe dere hater også? Kanskje "synlige legghår" blir et problem snart? Jeg gidder liksom ikke være en gammeldags grinebiter (og det er jeg ikke), men det må vel være noen vesentlige forskjeller mellom gutter og jenter som fortsatt kan forbli som de er. Motebladene som gir oss idealutseende er noe herk. La jenter ha en formfull kropp, en myk stemme og langt hår, og la oss gutter få lov til å være fornøyd når de første brysthårene blir synlig på den store kassen vår. 17 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg syns du går litt vel aggresivt til verk her mister wolf. dkny er ÉN jente som har svart på tråden (til tross for at du sa du skulle generalisere litt). Jeg er nok enig med deg, på grunnprinsippet i hvertfall. La forskjellene være der, men la gutter også få bestemme som de vil! Hvis han ikke VIL ha hårene der, kan han ikke få fjerne dem da? Det er hva han føler er best for ham selv og hans selvfølelse. Jeg er en jente, og har absolutt ikke noe i mot hår på menn i det hele tatt. Eksen min var en ape av dimensjoner, men jeg var nå like forelsket i ham fordet. Det har ingenting å si. Trimming og å holde det på et nivå hvor man ikke for pusteproblemer når man ligger på kassen hans, eller blir kvalt av lange tjukke hår mens man suger, er greit nok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå