Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool v Utrecht

Varmo

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvorfor dere roper etter Amoo?

Fordi han er ung og lovende, og vi vil se han spille for førstelaget. Han er faktisk rask også, noe som er ganske sjeldent i Liverpool.

Etter det jeg har sett så er det kun fart han har, litt som en hodeløs kylling.

Synd at den ikke gikk inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faen meg tragisk at Hodgson enda sitter i trenerstolen. Det er så inni ræva jævlig kjedelig fotball som spilles for tida. At eierene ikke dør av kjedsomhet under kampene er rart.

Det er så irriterende at vi går videre, selv om vi spiller kjedeligere enn Viking-Bryne. I EL og bortekamper i PL så spiller vi så inni helsikken kjedelig. Det går ikke an å leve på hjemmekampene, og de få seirene vi har i ny og ne. Ihvertfall ikke når det er snakk om Liverpool.

Jeg var imot Benitez i slutten, men jeg tar gjerne han tilbake i bytte mot Hodgson, anyday!

Lenke til kommentar

Kelly = man of the match (patcheco viste takter, men når hele laget er :thumbdown: så går det bare ikke)

Skjønner ikke hvorfor Poulsen får spille? Som om Hogdson prøver å bevise at det ikke var et rævva kjøp :hmm:

Så for meg at Meireles skulle komme inn for Poulsen, men så bytter han inn Kuyt, som ikke klarer å gjøre en dritt -.-

:mad:

Lenke til kommentar

Uff ja, det var dørgende kjedelig. Til lagets forsvar, det er ikke mye sammspilt på forhånd her, et kok i hop uten like.

Ikke nok med det, som vanlig blander Roy hummer og kanari når det kommer til hvor spillerne fungerer, og hvor han plaserer dem.

Man kan kansje si man forventer mer av laget, når så mange utpå der han noe å bevise. Dog gjør ikke Roy det lett for dem. *facerub*

Angående Amoo: Han er rask, veldig rask. Tipper han springer fra både Babel og Walcot. Han har gode innlegg og har god ball forståelse. Ergo, han slår Kuyt på alle punkt uten om å løpe langt. Han scorer også mål, noe som er en fordel i fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...