Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool v Utrecht

Varmo

Anbefalte innlegg

Avspark kl. 21.05. Liverpool er allerede videre.

Hogdson i går:

- Om Torres

- Jeg håper det går bra for ham mot Utrecht, jeg håper han får en god kamp som vil styrke hans selvtillit. Han er tilfreds med å få spille og han ønsker å spille, slik at det vil være dumt å ikke benytte ham. Det er ingen ting å tape.

- Om Reina

- Pepe Reina liker å spille. Jeg kommer ikke til å være den som sier at han ikke skal få lov til det. Han vil derfor starte kampen, mens Brad Jones sitter på benken.

Det er ventet at vi kommer til å mønstre disse 11 i kveld:

Jones, Kelly, Skrtel, Wilson, Aurelio, Cole, Poulsen, Shelvey, Jovanovic, Eccleston, Babel

HELL YEAH - Come on you reds!

roy-hodgson.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpools lag i kveld: :Jones, Kelly, Skrtel, Wilson, Aurelio, Cole, Poulsen, Shelvey, Jovanovic, Eccleston, Babel Res: Hansen, Johnson, Meireles, Torres, Pacheco, Kyrgiakos, Kuyt.

Bradley Jones i mål, betyr at Martin Skrtel leder Liverpool som kaptein i kveld.

Sterk benk

edit; min kilde er pool.no

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Litt for sen til bussen ja, men skit au, tar neste. + for kamptråd, det må bli puben Termo :)

Hatt med Pacheco og Amoo hadde ikke vert feil nei. På en annen side, om spillere som Jovano, Aurelio osv ikke får spille i disse kampene heller, kan vi jo likegjerne selge dem.

Lenke til kommentar

Ble stream på meg i dag. Tidlig trening i morgen, og blir fort ganske sent hvis jeg drar avgårde for å se den. Mulig jeg tar turen til helga.

Hvis noen har bra stream så tar jeg gjerne imot PM, men har funnet en som ser ut til å fungere ganske bra nå.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvorfor dere roper etter Amoo?

Et av fotball øyas desidert største talenter med ekstreme egenskaper vel.

I lol'd.

Edit: fortjent gult til Eccleston der.

Edit 2: og Jovanovic med skudd i tverra etter et flott raid.

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...