genser Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 en venninde av meg skal kjøpe mobil. hun tenker på 7250, men jeg prøver å fortelle henne at hun ikke burde kjøpe den.. T610 er jo fin, men den er litt treg på sms (jeg hadde den i to uker), men jeg kom på at S55 er jo også en verdig motstander av disse to mobilene.. har dere noe godt å si om den? noe dumt å si om den? hvordan er den på sms? ja, vet den bare har 256 farger Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Trenger hun infrarød og bluetooth? Hvis svaret er nei, anbefaler jeg heller en M55. Den har bedre display, dobbelt minne, penere menyer, bedre taster og er dessuten 1000 kroner billigere :smile: Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Hun trenger neppe IR eller BT så takk for forslaget skal titte nærmere på den mobilen.. noen som vet hvordan det er å skrive sms med den? vil gjerne ha en som er helt rask (som 3310, 7210, T600 osv)... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 m55 er kjempegod å skrive sms med 8) Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 den er nokså liten, temmelig billig, den er lett, den har 4096 farger, og den lagger ikke på sms... bare positive ting jeg finner ut om den.. er det ikke noe negativt? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 ikke noe som jeg har funnet ihvertfall. men nå har jeg bare hatt telefonen noen timer 8) Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 okay.. du kan gjerne gi meg noen ord om den i morgen eller no... takk for hjelp Lenke til kommentar
JZA Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 S55 lagger i alle fall fælt på sms-skriving Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 den er nokså liten, temmelig billig, den er lett, den har 4096 farger, og den lagger ikke på sms... bare positive ting jeg finner ut om den.. er det ikke noe negativt? Faktisk er det mistenkelig lite negativt, utenom at den mangler BT og Ir. DJ Cubasis bør også telle i postitiv retning. Jeg har noen lignende på min T610: "Music Melody DJ Composer", og det har jeg brukt mye! Stor underholdningsverdi! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er DJ Cubasis den på T610 også faktisk, bare SonyE som har gitt det et annet navn. Er helt lik på begge mobilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå