BolleKalle Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Poenget er vel at han fyren sier "omg" så roper de andre "whine!" som svar.. Lenke til kommentar
stout Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Til og med jeg som ikke spiller cs skjønner poenget.. Litt morsom er den, flirte i ca. 0.3 sek Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Skulle heller brugt replikker fra All Your Base: Someone sat up us the bomb! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Om det hadde vært noe annet enn Twin Towers ulykken da. Litt LAME spør du meg. Bruk et annet bilde og kanskje det kunne ha virket. Lenke til kommentar
power Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det der er noe av det mest elendige jeg har sett.. Ikke nok med at du bruker paint.. Men i tillegg så mener du at amerikanere sier ting som "Whine" til hverandre når en av deres bygninger blir kjørt i med et fly.. Tror neppe jeg ville sakt WHINE!!! til folk som reagerer på at kanskje den bygningen deres kjæreste, slektninger eller gode venner i blir ikjørt av et fly.. Så nei, ikke morsom Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Den over må være noe av det mest depressive jeg har lest... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Til og med jeg som ikke spiller cs skjønner poenget..Litt morsom er den, flirte i ca. 0.3 sek Men du skjønte ikke mitt poeng tydeligvis Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg sa bare et "hm" jeg... Det er en del som roper OMG når det skjer no rart, greit nok da, men det kan høres litt snedig ut! edit: skriveleif Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Selv om det er et sensitivt område å spøke om, så må jeg innrømme at jeg lo leeenge av denne her. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 [Jamaikansk-engelsk] Jah man! [/Jamaikansk-engelsk] Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 [Troll-accent] I be down wit dat, mon! [/Troll-accent] :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 http://vares.ircnet.ee/cannabis.jpgSelv om det er et sensitivt område å spøke om, så må jeg innrømme at jeg lo leeenge av denne her. Den der er den eneste eg har sett som er dritt morsomt og rå Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 [n00b]lol lol lol lol lol[/n00b] Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Selv om det er et sensitivt område å spøke om, så må jeg innrømme at jeg lo leeenge av denne her. Trur jeg å vennene mine flirte lengere * sjekk nicket mitt * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå