gap23 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Skal på juleball om noen dager og lurer på hvilket slips og skjorte jeg burde bruke. Har en svart dress med pinstripes, og pleier å bruke en lyseblå skjorte og sølvfarget slips. Er nå litt lei av denne kombinasjonen, og vil bytte ut det sølvfargede slipset med et rødt. Passer svart dress med pinstripes, lyseblå skjorte og rødt slips bra? Eller burde jeg bytte ut skjorten med en hvit og rødt slips? Er open for forslag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Ingen av de foreslåtte kombinasjonene passer bra, snarere det motsatte. Dette var den beste kombinasjonen jeg fant bilde av, men en sort pinstripe dress er klin umulig å gjøre noe særlig med. Iallefall med min kunnskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Sorry, jeg må gjøre dette. Hvordan skal det gå med Norge hvis alle må starte en tråd på nettet for å finne ut hva slags klær de skal ha på seg på et juleball? WHO CARES?!!!!! Jeeezes Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Hadde dagens mødre og fedre lært barna sine hvordan de skal kle seg for å se presentable ut i formelle og semi-formelle situasjoner hadde det ikke vært nødvendig. Men dessverre har store deler av Norges befolkning fra vår foreldres generasjon og nedover latt det skli, og resultatet er dresser i polyester som ikke passer. 6 Lenke til kommentar
gap23 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Det kan så være, men det hadde vært enklere om du hadde delt den kunnskapen du sitter inne med fra dine foreldre da, istedenfor å klage over dårlig opplæring. Håper noen flere kan dele sine synspunkt/komme med forslag! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Vel, grunnen til at jeg bruker tid på nettet er fordi jeg ikke lærte det heller, men jeg er godt igang med å gjøre noe med akkurat det. Bildet jeg postet er uansett et godt forslag til hva du kan bruke. Hvis du ikke likte det, og bare vil gjøre det så enkelt som mulig burde du se på kombinasjoner fra gode nettbutikker http://www.jcrew.com/mens_category/suitinganddressshirts.jsp http://www.ralphlauren.com/family/index.jsp?categoryId=1766339&cp=1760781&ab=ln_men_cs1_suits http://www.brooksbrothers.com/men.process# Et tips du kan ta med deg er at du kjøper en dress uten striper neste gang, gjerne i grå eller navy, da det er mer anvendelig og lettere å eksperimentere med, eller så synes jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Et tips du kan ta med deg er at du kjøper en dress uten striper neste gang, gjerne i grå eller navy, da det er mer anvendelig og lettere å eksperimentere med, eller så synes jeg. 100+ Svarte pinstripes er grusomt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Et tips du kan ta med deg er at du kjøper en dress uten striper neste gang, gjerne i grå eller navy, da det er mer anvendelig og lettere å eksperimentere med, eller så synes jeg. 100+ Svarte pinstripes er grusomt. Pinstripsene er vel strengt tatt hvite. Det er dressen som er sort Men sort dress med hvite pinstripes er en forferdelig kombinasjon ja... 2 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Skal du ha pin stripes på sort dress må det være en slik: Diamanter! 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Om du liker både HIMYM og Chuck bør nok vi innlede et forhold Dr. Awesome. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Herregud, han Barney-typen er så svett. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Dressen var så forbanna latterlig at jeg bare måtte. DandyVers: Yes, we should. Endret 17. desember 2010 av Dr. Awesome Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Skal du ha pin stripes på sort dress må det være en slik: Diamanter! Ingen andre enn NPH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå