Carisma'03 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Heihei! Bare lurte på om det er vanlig å få konstante dotter i øra under forkjølelse? Jeg har nemlig aldri fått det før, men nå har jeg hatt en dott i det ene øret ca 3 dager i strekk. Det kjennes ut som en vanlig dott som du f.eks. får på flyet, bare at det liksom føles ut som den sitter litt lengre inn i huet. Det er ikke vondt, men jeg hører mye dårligere på det øret da. Ting jeg har prøvd: -Holde for nese og munn og blåst -Otrivin opp i venstre nesebord (apotek-dama sa jeg skulle prøve det). -Rense øret med Q tips, men det var ikke så mye voks der (har gjort det ganske ofte så...) Noen flere tips? Eller skal jeg bare la det være og regne med at det går over? Mvh. Simen Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det går nok over. Jeg fikk det ofte da jeg var yngre, og får det tidvis enda. Ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Prøv å hell litt varmt vann i øret, 40-50 grader. Det har hjulpet meg før. De gangene det ikke har hjulpet har dette gått vekk etter noen dager, likevel utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Kan også legge til at jeg har vært litt slimete i halsen + litt i nesa, og litt sår. Ellers har jeg bare vært slapp og litt varm. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Takk for gode og kjappe svar forresten, de var så kjappe at jeg kom for seint med tilleggsinnlegget mitt. 1 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Dag 4: Dotten er fortsatt like ille. Prøvde å dusje meg i øret med varmt vann (ca. 40 grader) i morges, uten hell. Får vel bare la tiden gå. TTT veit jeg. Men er det noe vits i å fortsette med Otrivin-spray? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Varm opp matolje til kroppstemperatur og drypp litt i øret Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har hørt at det skal hjelpe med mild såpe, som Lano, også styre dusjstrålen rett inn i øret. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hmmm mye rare forslag nå. Men om jeg orker så prøver jeg senere, akkurat nå er jeg veldig utslått/slapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå