Nux Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei, nå har jeg prøvd i over en time, men klarer forsatt ikke det..jeg får ikke noen reaksojon pRØVD Å SØKE PÅ GOOGLE, men ingenting.. Css fila: PHP fil: Index.php - Download loginmodule.css - Lagt ved. loginmodule.css Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 .bokshoved img { border:1px solid #111111; margin-left: auto; margin-right: auto; display: block; } Dette fungerer hos meg. Husk at klasser skriver du uten mellomrom. Altså, koden din vil bli: img.logo12 Lenke til kommentar
Nux Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 .bokshoved img { border:1px solid #111111; margin-left: auto; margin-right: auto; display: block; } Dette fungerer hos meg. Husk at klasser skriver du uten mellomrom. Altså, koden din vil bli: img.logo12 Aha, jeg hadde mellomrom. Tusen takk. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 .bokshoved img { border:1px solid #111111; margin-left: auto; margin-right: auto; display: block; } Dette fungerer hos meg. Husk at klasser skriver du uten mellomrom. Altså, koden din vil bli: img.logo12 Nei, vent nå litt Ikke rart bilde ikke ble midtstilt. Jeg brukte IE. Hvordan fikse dette? Bilde blir ikke midtstilt i IE. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du må også definere en bredde (width: ###px;) for at margin: auto; skal bety noe som helst. Du bør wrappe en div eller annet rundt bildet, så det har noe å bli justert utifra. Det er forøvrig lettere om du limer inn kodene i forumet eller noe (bruk code og spoiler tags), enn at vi må drive på med nedlastning av småfiler. <body bgcolor="black"> er forøvrig ikke bra. Sett heller body { background-color:#000000;} i css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå