Gå til innhold

Kontakter, kalender og e-post tilgjenglig hvor som helst?

Ronny M

Anbefalte innlegg

Kanskje dette er riktig forum for dette...

Jeg har bestillt en Samsung Galaxy S. Det blir min første smart-mobil, og det åpner for gode e-post og kalenderfunksjoner. Jeg ønsker at mine kontakter, e-post og kalender blir synkronisert automatisk når jeg gjør endringer på en enhet. Det må være web-basert slik at jeg får tilgang til alt sammen fra hvilken som helst pc.

Telefonen kjører Google's Android os, så jeg tenkte kanskje det ville fungere bra med Gmail og Google kalender? eller er det andre løsninger som er bedre?

Det er ikke til proffbruk, bare for å si det.

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, de er alle online, som jeg får tilgang til fra hvilken som helst datamaskin, så den er grei. Men jeg lurer på hva som fungerer best med tanke på synkronisering med mobiltelefon? Noen erfaringer? Hva bruker folket?

Hvis jeg for eksempel lager en ny avtale i kalenderen, eller legger til en ny kontakt i webmailen, så vil jeg at mobilen automatisk skal bli oppdatert over nettet umiddelbart slik at kontaktlisten, kalenderen, og e-poster er synkronisert til enhver tid uten at jeg trenger å koble telefonen opp mot en PC, som jeg måtte gjøre tidligere for å synkronisere kontakter og kalender med Outlook.

Jeg lurer også på om det finnes en løsning som gjør at jeg kan bruke min eksisterende e-postadresse [email protected] ? Eller er eneste muligheten å opprette en ny konto hos f.eks gmail for å få en sømløs synkronisering av kontakter, kalender og e-post til mobiltelefonen?

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...