Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har et gammelt objektiv jeg ikke vet noe om. Det er skrugjenger der du kobler det til kameraet. Noen som vet noe om dette? Hva det brukes til, antatt pris osv.?? Se bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tipper at det er en forsats-linse/adapter for å gi vidvinkel til et videokamera. Hvis det stemmer, og kvaliteten er normalt for slike enheter, så tipper jeg prisen ligger på rundt det samme som en pakke kjeks. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tipper at det er en forsats-linse/adapter for å gi vidvinkel til et videokamera. Hvis det stemmer, og kvaliteten er normalt for slike enheter, så tipper jeg prisen ligger på rundt det samme som en pakke kjeks. Correct on all counts. Nye koster de noen hundrelapper, og bruksverdien er svært begrenset. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Tipper at det er en forsats-linse/adapter for å gi vidvinkel til et videokamera. Hvis det stemmer, og kvaliteten er normalt for slike enheter, så tipper jeg prisen ligger på rundt det samme som en pakke kjeks. Correct on all counts. Nye koster de noen hundrelapper, og bruksverdien er svært begrenset. Hahaha. Der ser dere. Når jeg ser på linsa så ser den skikkelig fin ut Takk for svar. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ikke så mye verdt, nei.. (ebay-auksjon - startpris £6.99..) Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Ikke så mye verdt, nei.. (ebay-auksjon - startpris £6.99..) Steike, søpla neste Endret 15. desember 2010 av Vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå