Gå til innhold

Rimelig stasjonær,trenger råd.

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en stasjonær som gjerne passer til det meste.Ikke en ren gaming pc,men en mere "normal" hverdags pc,som også takler de fleste spill.

Jeg tenker å kjøpe fra Dustin home men er så usikker.

Prisen skal helst være under 6-7000,men hvilke prosessore er best i disse dager?

Ser det går mye på i3 og quad core...?

Nå har jeg null peiling på pc og kan ikke uttale meg ang prosessorer.

Håper noen her kan ta seg bryet og ta en titt på Dustin home og anbefale meg en ok pc..

EDIT Har sett litt på denne http://www.dustinhome.no/pd_5010521504.aspx

som også har skjerm som følger med..

Og denne http://www.dustinhome.no/pd_5010485789.aspx

Kan også nevne at Cdon.com har 2 stk stasjonære på tilbud kun denne uka,men da jeg ikke har peiling på stasjonær spør jeg her.

Aner ikke hva som er bra da jeg aldri har hatt annet enn bærbare.

Endret av Lordgeek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hverdagspc trenger ikke koste deg en tusenlapp en gang.

I dag får du for 1000-1200kr på bruktmarkedet en pc med dual core cpu, 2gb ram, og ca 500gb harddisk, og en 17-19" LCD skjerm.

Med slikt hardware kan du med letthet kjøre det aller meste av moderne operativsystemer på en effektiv og bra måte.

Dersom du synes det er verdt det å i stedet bruke 7000 kroner, så bruker du jo seks tusen kroner du kunne brukt på strippebar, iphone 4, to trekanter med to prostituerte, en brukt volvo 240, eller ny 42" tv til stuen.

Jeg vil egentlig bare oppfordre deg til å tenke over behov kontra kostnad og nytteverdi :D

Lenke til kommentar

En hverdagspc trenger ikke koste deg en tusenlapp en gang.

I dag får du for 1000-1200kr på bruktmarkedet en pc med dual core cpu, 2gb ram, og ca 500gb harddisk, og en 17-19" LCD skjerm.

Med slikt hardware kan du med letthet kjøre det aller meste av moderne operativsystemer på en effektiv og bra måte.

Dersom du synes det er verdt det å i stedet bruke 7000 kroner, så bruker du jo seks tusen kroner du kunne brukt på strippebar, iphone 4, to trekanter med to prostituerte, en brukt volvo 240, eller ny 42" tv til stuen.

Jeg vil egentlig bare oppfordre deg til å tenke over behov kontra kostnad og nytteverdi :D

Joda,det er kanskje mulig å få en rimeligere pc,men jeg vil ha en som duger en god stund fremover,og da til det meste.Mest hverdags men også litt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...