BoFFeNGraN91 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Heisann, Begynte å spille Wow igjen nå som cata kom ut, etter at jeg begynte å spille merket jeg smålig med screen lag, noen ganger er det mye, noen ganger er det ikke noe i det hele tatt. noen ganger er det så ille at wow blir "Not Responding" og jeg må restarte hele spillet. har lastet ned HW monitor, for å sjekke om kanskje skjermkortet blir for varmt og at det lagger av den grunn.. ved vanlig surfing etc ligger skjermkortet på 46 grader, når jeg spiller går det opp mot 70-75 grader.. vet ikke om dette har noe med saken å gjøre.. har hatt en pause fra wow siden sommeren, da hadde jeg ikke noe problemer med dette, i mellomtiden har jeg spilt en del Cod Mw 2, da har jeg heller ikke merket noe som helst screen lag.. laggen kommer noen ganger random, og noen ganger hvis jeg åpner kart/completer quests etc som gir meg et nytt vindu på skjermen.. har et Geforce 260 gtx skjermkort. pcen skal være mer en god nok til wow, med 3.6ghz prosessor og 4 gig ram. kjøpte pcen for 3 år siden for 12.5k. Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? Tusen hjertelig, Mvh Aleksander! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er ikke bare det at wow's download client laster ned patchen mens du spiller da? Dette forårsaker vertfall lag. Nye patchen gjør det mulig for wow clienten å laste ned patcher automatisk som du spiller. Dra musa ned der Latency og FPS står. Der vil du se om wow laster ned noe mens du spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå