Ørkenkjøtt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei. Jeg sliter med at så fort jeg setter maskina mi i kontakta, så går sikringa. Om det ikke står noe annet i kontaktene, så er det ikke alltid at dette skjer. Hva kan dette skyldes? Såvidt jeg veit så tar ikke maskina voldsomt med strøm heller. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hvor stor PSU har du og hvor stor sikring er det på kretsen? Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tviler vel på at en PC klarer å knekke en 10A kurs, selv med kraftig PSU. Har kursen jording og sikringen innebygget jordfeilbryter? Tipper det er det som skjer, du har en jordfeil i PSU-en og det er det som tar sikringen, ikke overbelastning... Wish Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 høres ikke usannsynlig ut for meg, hvis du har en kraftig PSU som ikke softstarter og litt gammelt ledningsnett kan du fint ta en 10 ampersikring. for alt jeg vet kan det være varmekabler som er tilkoblet kursen som står og går som gjør utslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå