Kaffesau Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er litt usikker på hvordan type cd jeg trenger for å brenne Windows7, noen som vet? Har iso fila av den. mvh kaffesau Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg brukte MagicDISK mener jeg ;p Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har du kjøpt Windows 7 som nedlastbar versjon så følger det jo med instrukser om hvordan du brenner den ut, så da er det bare å lese instruksene, så får du det til vet du.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har du Windows 7 fra før, er det bare å bruke Windows Image Burner. Hvis ikke må du ha et eller annet program å brenne ut med, som Nero, og jeg tror mange ISO programmer som UltraIso, MagicIso osv. også kan det. Google fant et program som heter ISO Image Burner som ser ut til å være gratis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 du trenger dvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 imgburn.com har det du trenger for å brenne et image (ISO-fila) til en DVD. Den vil ikke få plass på en cd-plate.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå