Kalle Klon Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har kjøpt meg et Connect3d Radeon 9700 pro. Men da jeg skiftet skjermkortet på pc'en ble den VELDIG ustabil Pc'en bare restarter plutselig, og så kommer det en feilmelding i oppstart. Har prøvd og formatere, men uten hjelp! Installert nyeste Catalyst driverne, nedlastet fra Ati. Det er vel ikke flere en Catalyst driveren man skal trenger for og kjøre kortet. Dette er det første Radeon kortet jeg har, ellers bare hat Geforce. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er det ikke en exstra strøm kontakt som du må koble til på skjermkortet a? Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Jo, den har jeg kobblet til! Samme kontakt som på diskettstasjonen.. Lenke til kommentar
flein Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Mitt var også ustabilt, men ta å øke volten til 1.70 til agp porten og sett 8x ned til 4x Det funka hvetfalll hos meg.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå