Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) No ska me sjå. Lorem ipsum jeg er nå eier av tråden. Endret 15. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det her du tester ut makten din ? 2 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg er ikke homogenisert! å det kan du ikke endra på Endret 8. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Feil tråd gitt... Endret 12. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nice. Jeg kan flette en annen sitt innlegg inn i mitt så står han som forfatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå