Gjest xmas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei dere! (aaaner ikke om jeg har postet i riktig tråd, håper moderator evnt flytter den,men det har jo med forhold og gjøre det her) Jeg er så utrolig utrolig usikker...!! Jeg holder på med en nå, men vi har ikke holdt på så veldig lenge(litt mer enn en mnd?? gidd ikke regne i farta), men vi er samtidig komt veldig langt(har hatt sex og diverse,ikke at det har noe og si igrunnen men..) Jeg er bare så ufatteliiiiiig usikker på hva jeg skal kjøpe til ham! Hva ville dere gutter likt, viss dere kunne ønsket dere det dere ville til jul, ja innenfor en viss sum da? Han er 25! bare spørr om jeg har hvert rotete når jeg har skrevet, men håper på svar! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva er det dere holder på med? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei dere! (aaaner ikke om jeg har postet i riktig tråd, håper moderator evnt flytter den,men det har jo med forhold og gjøre det her) Jeg er så utrolig utrolig usikker...!! Jeg holder på med en nå, men vi har ikke holdt på så veldig lenge(litt mer enn en mnd?? gidd ikke regne i farta), men vi er samtidig komt veldig langt(har hatt sex og diverse,ikke at det har noe og si igrunnen men..) Jeg er bare så ufatteliiiiiig usikker på hva jeg skal kjøpe til ham! Hva ville dere gutter likt, viss dere kunne ønsket dere det dere ville til jul, ja innenfor en viss sum da? Han er 25! bare spørr om jeg har hvert rotete når jeg har skrevet, men håper på svar! Fælt til detaljer på deg da damen.. Trenger vi egentlig å vite at dere har hatt sex for at du skal kjøpe han en gave? Hva med å spørre karen selv hva HAN ønsker seg til jul? Hvordan skal vi vite det?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå