Gå til innhold

PS3 160gb eller 320 gb

Rune-B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laste ned materiale ( filmtrailere, ekstra innhold til spill osv)

Jeg har 60 gb versjonen og klarer meg helt fint, men hadde jeg starta å kopiert store filer over hadde nok plassen vært for liten.

Du kan uansett ta backup av harddisken og skifte den ut senere om du finner ut at 120 er for lite.

Er det bare 500 i forskjell hadde jeg sikkert gått for 320 selv.

"kjekt å ha".

Lenke til kommentar

Harddisken på PS3 brukes til å lagre forskjellige filer. PlayStation er først og fremst en spillkonsoll, men du kan også lagre både bilder og musikk på harddisken. Dersom du kun har tenkt å spille på PS3en trenger du ikke 320gb, men hvis du også har planer om å bruke den som et slags mediasenter kan kanskje 160gb ekstra være en smart investering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette kommer vel litt i seneste laget til TS ettersom det var julegave, men jeg fortsetter mitt korstog for å unngå at folk kjøper overprisa harddisker fra Sony når man enkelt kan fikse dette selv: Kjøp den billigste. Innen den er full har nok harddisker falt ennå mer i pris. 160GB vs. 320GB = 500,- i prisforskjell. Kjøper du en HDD utenom får du 500GB til litt over 400,- (altså 180GB mer enn det dyreste alternativet). I tillegg til at du får nesten 60% mer lagringsplass til samme pris har du også en 160GB til overs som du enten kan selge til en som har fyllt opp 80GBen sin, selge til en som har en eldre laptop eller bare ha en i reserve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...