Gjest B-Spline Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Det virker kanskje som et litt dumt spørsmål, men jeg begynner egentlig å bli litt bekymret for at jeg blir sittende hjemme med foreldrene mine, hehe Det har seg da slik at jeg gjennom hele min oppvekst til relativt nylig har vært veldig delaktig i kristne ungdomsgrupper, og alltid vært med på å lage tilstelninger med disse på nyttårsaften. Nå har det seg slik at jeg har, av grunner som man kan diskutere i en annen tråd, har bestemt meg for å gå bort i fra å kalle meg en kristen, og ønsker da heller ikke å tilbringe nyttårsaften på et møte. Jeg har særdeles få venner som ikke skal på dette arrangementet, og de andre jeg kjenner har allerede blitt invitert andre plasser. Det vanligste er vel å invitere folk man kjenner til en tilstelning? Kan jo prøve å få invitert noen folk, men er jo relativt sent ute med å tenke på dette, men det har alltid bare vært en selvfølge før, så har ikke tenkt noe mer på det. Eller skjer det noe særlig om man bare drar på "byen"? Det varierer kanskje fra by til by. Om ikke annet, så kan jeg jo dra til arrangementet, men lurer bare på hva man egentlig pleier? Særdeles dumt spørsmål egentlig når jeg tenker meg om :] TLDR; Skjer det noe særlig på byen eller etc. på nyttårsaften når man ikke har noen andre plasser å gå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trenger ikke å gjøre noe spesielt hvis du ikke vil det. Jeg skal tilbringe nyttårsaften alene med en film eller to kansje. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Slenger meg på Gypsy her. Hadde det ikke vært for at drømmedama plutselig kom vandrende inn i livet mitt (jeg satser ihvertfall på at hun er det), så hadde min nyttårsaften bestått av et par filmer, litt god mat og altfor masse fyrverkeri. De siste årene har jeg feiret nyttår sammen med foreldrene mine, samt min søster og samboeren hennes, men nå bor jeg ikke lenger i nærheten av dem og da går ikke det lenger. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spør om du kan bli med noen av vennene dine fest. Om de skulle si nei, hadde jeg enten dratt på arrangementet, eller blitt hjemme. Kan umulig se for meg at byen er noe artig sted å være alene på nyttårsaften. Selv er jeg så privligert at jeg kan velge mellom to hjemmefester Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Pleier å brenne av en god del 100-lapper i fyrverkeri. Meg og fetteren min har vel det som en tradisjon. 1 Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er du keen på å drikke, gå på fest / byen er du keen på å slakke, kjøp fyrverkeri og fyr løs før du setter deg i stua med ett par pils eller en solo. er du keen på noe annet så gjør du det. Gjør akkurat det du har lyst til du, Om du ikke helt enda føler deg klar for syke nyttårsfester er det sikkert en brun pub eller lignende i nærheten du kan slappe av med en kald juleøl. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er du keen på å drikke, gå på fest / byen Du mener han skal gå på byen alene? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har fått huset for meg selv i år, så jeg er så heldig at jeg får noen venner over rundt 6-tiden. Vi skal ha full julemiddag med pinnekjøtt, kålrabistappe, poteter etc. og masse masse julebrus og/eller øl. Rundt og etter 12-tiden blir det fyrverkeri, grandiosa, film og kos. Regner med vi legger oss i 4-5 tiden. Alle tidligere år har jeg feiret nyttårsaften med familien. Da var kvelden egentlig nøyaktig lik den beskrevet i første avsnitt, bare i annerledes selskap (og minus alkohol/grandiosa). Andre ting jeg kunne likt å gjøre på nyttårsaften: - være med én eller to gode venner/venninner, hatt en rolig kveld med god mat og kanskje en film eller tre. - dra på byn med en venn, og oppleve nyttår med alle de andre fulle idiotene. - være hjemme alene, og nyte god mat og en god film Er egentlig ikke så mye annet å gjøre, i mine øyne. Er ikke noe galt i å sitte hjemme med foreldrene heller, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal gjøre det samme som @Gypsy, har blitt invitert på hjemmefester og tilogmed danskebåt og feiring i Køben, men fant ut at det enkleste er nok det beste. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skal dra på fest. Det har jeg gjort hvert år siden jeg var 16 år gammel. Før det, feiret jeg alltid med familien og noen venner av dem. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 God mat og drikke med venner, og kanskje en sigar og litt champis mens man ser på fyrverkeriet. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg regner med jeg drar til mamma i år. Da surrer vi sikkert rundt hjemme hos henne til klokka nærmer seg tolv. Da kjører jeg/vi en tur bort til festningen for å se på fyrverkeriet, hilse på folk og rope "godt nytt år!" til alle jeg kjenner. Så drar vi hjem til mamma igjen for å spise middag, pinnekjøtt med godt tilbehør! Vi har tradisjon for å starte det nye året med et godt måltid. Blir nok edru fordi jeg må ha med bikkja - han er med å feirer på festningen han også! Tidligere har hele vennegjengen reist til Sverige, (leid hytter/leiligheter), laget mat sammen, festet på kvelden og kjørt hjem i bakrus. Eller vi har fått låne hytte fra familien til noen i vennegjengen og så har vi reist dit for å feire sammen. Har "bare" vært på noen fester også, men det var i mine yngre dager. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har et luksusproblem. Skal jeg dra med alle vennene mine til noen som er veldig hyggelige, men det er aldri noe "action" i bildet, og alt går meget rolig for seg? Eller skal jeg dra et sted med et par andre venner og en hel gjeng med tilfeldige folk på en ordenlig fest? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg skal kle meg i dress, og spise pinnekjøtt med mine bestevenner Etterpå blirre sikkert å snuse på bylivet. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du gjør hva faen du vil. Her er noen forslag: Alene - Spille onlinespill. (ikke vær redd - serverne er det nok av folk på) - Se film. - Drikke seg møkings. - Ut og skyte fyrverkeri på folk. Ta seg en pils, spise grandis etc. kan kombineres med dette. Pils og sistnevnte forslag passer særdeles bra sammen, husk finlandshette og vannpistol. Med andre Samme forslagene som til alene-delen, bare at det blir mye gøyere. 3 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hvor gammel er du? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ligger drita full under ett bord 20min etter at festen starta, blir vekt litt før midtnatt, går ut og klår, hjem å sover. Egentlig en ganske kjedelig dag. 2 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg skal til ei venninne på venninnemiddag, hvor moren hennes er så snill og lager kalkun til oss Etter det drar vi på fest med flere venner, og tar ting som det kommer derifra. Hva med å invitere de nærmeste vennene dine på besøk? Trenger ikke være noen store greier, bare litt god mat og ha det hyggelig sammen. Alkohol er ingen nødvendighet! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Min kveld skal tilbringes med kjæresten. God mat, lett underholdning, litt drikke og fyr i peisen. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Drikke alkoholholdig drikke med kompiser og sjekke opp det motsatte kjønn på hjemmefest.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå