Baranladion Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Problemet er vel heller at flere dør av fedme en terror, men alikevell så er folk ikke rasjonelle med hva de bekymrer seg for. selv med terror er fly mye sikrere og fra et miljø perspektiv så syntes jeg heller ikke det trenger å være så sikkert å fly. Det eneste som er helt sikkert her i livet folkens er at det kommer til å ta slutt en gang. det garanterer jeg dere. Det hjelper ikkeå være redd for alt mulig som kan gå galt muligens nesten. bruk heller tiden din til noe fornuftig. Edit: og McHalvorsen, du kan drite i hvor jeg trneger sjampoen min. vil jeg drikke den mens jeg er på flyet så syntes jeg jeg burde få lov til det. Jeg kan kkke ta med me juice inn heller :< Nei, men du får da kjøpt juicen din etter sikkerhetskontrollen? Siden jeg har lyst til å spikke trefigurer på flyet så bør jeg få ha med meg en samekniv... Da handler det vel til slutt egentlig bare at du vil ha viljen din til å gjøre akkurat som du vil, for du må ikke ha med verken juice, sjampo eller kniv forbi sikkerhetskontrollen. Endret 15. desember 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Har jeg forøvrig lov å ta med meg et par liter is? en isskulptur? For ordens skyld så er svaret nei. Dette vil gå under samme kategori som nugatti(som heller ikke er lov å ta med). Både nugatti og is kan bli om til flytende væske og er per definisjon ikke lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå