InnerchilD Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg SE T310 og er kjempefornøyd, men når jeg får en melding og leser den og klikker "svar" deretter "skriv ny" og skriver meldingen og klikker "yes" for å sende den men så kommer det opp "gateway, e-post" med andre ord jeg får ikke sendt meldingen uten at jeg går manuelt inn på "skriv ny" På forhånd takk! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei sann. Jeg har ikke t310 men jeg har t300. Og den er så å si identisk med din telefon bortsett fra design. Du kan i meldings innstillinger velge hva slags melding du kan sende som standard. Det betyr at din telefon er satt opp med at den skal sende epost og ikke sms som standard. Gå inn på menyen, og velg meldinger, også valg eller innstillinger eller avansert. Det skal du kunne finne et meny som gjör at du kan velge hva slags type melding som er standard. Sjekk også i manualen, der finner du det garantert hvordan og hvor du gjör det. Steffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå