Jakoozie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 EA med omfattende Tetris-lansering med både full HD, surround-lyd og en rekke flerspillermodi. Les mer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tetris.. 5.1-surround? Wow.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kanskje dere innser nå hvor meningsløse uttrykk som "HD-grafikk" er, når det egentlig ikke sier noe om den grafiske kvaliteten. Tetris er et flott spill, men jeg fatter ikke hva det skal med lyd i surround når spillet er todimensjonalt. Skal vi få høre korobeiniki i surround? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spillet er jo bare en gimmick fra a til å. Synes det er kult at de gjør dette, tetris med surround høres heftig ut! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Pac-man: Champtionship Edition (eller hva det nå het) er morsomt nok, og DS har jo fått et meget bra oppdatert Space Invaders. Er man interessert i Tetris er nok dette interessante nyheter. Hadde vi fått et nytt Donkey Kong med moderne grafikk alá Trine hadde jeg kjøpt det på dagen. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kanskje dere innser nå hvor meningsløse uttrykk som "HD-grafikk" er, når det egentlig ikke sier noe om den grafiske kvaliteten. Tetris er et flott spill, men jeg fatter ikke hva det skal med lyd i surround når spillet er todimensjonalt. Skal vi få høre korobeiniki i surround? +1, på begge punkter HD refererer til oppløsning, og å kalle det HD grafikk blir tullete. Surround lyd i et 2D spill er også tullete. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Wait, what...? 1080p oppløsning? 5.1 surround? i tetris..? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så klart. Vi kan jo ha mye mer farger og grafiske effekter når enn på f.eks GameBoy, og surround-lyd kan jo være på alt fra lydeffekter til musikken. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Høres spennende ut. Kjekt at det kommer flere spill dere mange kan spille sammen. Til og med min mor og min samboer liker å spille Tetris. Kanskje det kan forsvare å kjøpe ps3 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg