branick Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fant ingen tråd om det så her er den klikk her for å komme til morroa Er det spesielle ting man ønsker seg på tilbud kan du legge igjen ønsker på facebooksiden til elkjøp og krysse fingrene. Facebook siden finner du her Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 La merke til dette først nå, har jeg gått glipp av noen digge tilbud? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Kommer an på hva du er ute etter, men personlig har jeg ikke sett noen digge tilbud. Akkurat nå har de Samsung P1000 Galaxy Tab til 5k som er en grei pris. Ellers har det vært et par bærbare PCer med avslag på rundt 1500 (Samsung og Asus). Ser de har en nå også med 1400 i avslag. Utenom det for det meste kjøkkenutstyr og julepynt med en del avslag. Edit: Kom på at de hadde PSP3004 til 900 spenn også. Fin pris det også. Endret 15. desember 2010 av Ninjahamster Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gikk for et 210cm juletre med 231 lys til 99kr. En kompis som kjøpte et plastjuletre i forrige uke for 1200kr så det til 99kr såg ut som en veldig grei deal. Ja fikk med meg Samsung tab-en, veldig bra tilbud det faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå