Jakoozie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 PC-versjonen av Need for Speed: Hot Pursuit får ikke nedlastbart innhold. Les mer Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 "Bør PC-spillerne føle seg snytt?" Ja, det mener jeg. Enten burde alle få det, eller ingen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 PC-spillere er ikke lettlurte nok til å bite på DLC-horeriet til EA. 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 "– Vi har begrenset med ressurser slik at vi er ikke i stand til å levere nytt innhold til alle plattformene." Og Julenissen finnes. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Dem har vel tatt en vurdering utifra salgstallene på PC, hvor de så at det ikke var lønnsomt nok med DLC Etter min mening så er det forsåvidt helt ok at konsoll blir prioritert foran, så lenge det bare skjer i bilspillsjangeren. Edit: Forhåndsbestillte BFBC2: Vietnam i dag, hvor PC ble prioritert foran konsollene i form av tidligere release. Så EA balanserer vel det hele på en slags måte Endret 15. desember 2010 av kenzuke Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har masse problemer med EA, særlig med kontoer, passord, og at jeg kun får mail fra dem på polsk! Men dette var jo et ganske kjipt bilspill da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg hadde aldri giddi å kjøpt noe som burde vært med i spillet iutgangspunktet, de eneste som burde føle seg snytt er de som faktisk kjøper det pisset. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fuck EA. Fuck Activision. Det går til helvete for oss PC-spillere. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hmmm... "Der får du for å kjøpe vårt spill, PC spiller!" Rart... trodde at om jeg betalte 399,- for det privilegium av å eie en kopi av deres spill, så burde jeg bli behandlet med litt respekt... Men men, tviler på at DLCene er verdt å investere noe i. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 DLC er satans verk alikevel så. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Syntes uansett det var allt for likt Burnout Paradise! Var da for helvete ikke noe likt som de orginale need for speed spillene som første Hot Pursuit og f.eks. Porshe.. Alt for stressende og det er ikke skikkelige runder som før. Husker det var spennende når jeg hadde tatt 6 av 7 racere, det var en runde igjen og jeg hadde årna meg skikkelig veisperring med spikermatte og betongelementer og venta på att siste svinet skulle komme rundt svingen. Ikke nærheten av samma følelsen her. Gi meg Ferrari F50 og Lambo Diablo =) Men til topic, de kunne like godt gitt PC spillere fingern.. Vi har da kjøpt spillet vi å, så skal vi ikke få samma service. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) "Stor nyhet! (sett inn spill fra EA her) får ikke DLC i PC-utgaven." Bare bytt ut navnet på spillet, så har dere en overskrift for de neste tre, fire årene. Endret 15. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Syntes uansett det var allt for likt Burnout Paradise! Jepp. Er jo fra de samme utviklerne. Vent til NFS Shift 2 kommer, da blir det andre boller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 NFS: Pro Street var da likt de første, men det fikk jevnt over dårlig kritikk. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 For kr 179,- så forventer jeg ikke meg så veldig mye ekstra heller... Holder lenge med "Retail"-versjonen for meg. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 spillet ser jo bra ut det, hadde kjøpt det rundt release, men så fikk jeg høre et eller annet om pc-versjonen, husker ikke hva, men jeg ventet ihvertfall med å kjøpe. nå kommer jeg aldri til å kjøpe det, gj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg