Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei folkens. Jeg var jo en løve på bilder for en 15 års tid siden, men interessen har ligget død en stund nå og jeg har gått over på digitalt. Jeg har nå et kamerahus EOS600 som var en ganske så bra og semiproff den gangen. Tar blant annet 5,5 bilder i sekundet og er ordentlig bygget. Er det noen som bruker slikt lenger , og hva kan noe sånt være verdt ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Minner om at kjøp og salg ikke er lov på forumet. Ellers så ser jeg at det ligger to slike på ebay. Et hus til 16 pund og et hus med to objektiv, blits og diverse utstyr til 125. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Minner om at kjøp og salg ikke er lov på forumet. Ellers så ser jeg at det ligger to slike på ebay. Et hus til 16 pund og et hus med to objektiv, blits og diverse utstyr til 125. Halloen du. Det var ikke sånn ment. Tanken var om det var noen som hadde nytte av slike kameraer enda. Skal ta meg en kikk på ebay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg bare er litt proaktiv og sier i fra på forhånd. Verdivurderinger og lignende er selvsagt lov. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg bare er litt proaktiv og sier i fra på forhånd. Verdivurderinger og lignende er selvsagt lov. Ok, takk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tror ikke du får mer enn et par hundrelapper for det - for et par-tre tusen får du en 1V, Canons beste og siste analoge proff-toppmodell. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Tror ikke du får mer enn et par hundrelapper for det - for et par-tre tusen får du en 1V, Canons beste og siste analoge proff-toppmodell. Ja ikke sant. Da var det litt som jeg trodde. Bare å arkivere det på loftet altså Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja ikke sant. Da var det litt som jeg trodde. Bare å arkivere det på loftet altså Eller - ta det fram, kjøp et par filmer og dra ut og lek! Det tar fremdeles like fine bilder! Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ja ikke sant. Da var det litt som jeg trodde. Bare å arkivere det på loftet altså Eller - ta det fram, kjøp et par filmer og dra ut og lek! Det tar fremdeles like fine bilder! Det gjør det, men det er så jæ........lig kjedelig å ikke se bildet med en gang når en har blitt vant med 550D Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det gjør det, men det er så jæ........lig kjedelig å ikke se bildet med en gang når en har blitt vant med 550D Nettopp derfor du tvinges til å tenke mer over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå