Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er kunde hos Lyse. Bare sjekker her før jeg kontakter dem. Var helt fint i går, skjedde plutselig i dag. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva snakker du om? Bit torrent nedlasting? Du klarer å komme deg på nett? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor er folk her så fordumsfulle og korka ??? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor er folk her så fordumsfulle og korka ???Enig. Folk som poster absolutt null detaljer om problemet sitt og så svarer frekt, og med en overmengde spørsmålstegn, på fornuftige kontrollspørsmål burde holde seg unna. 8 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Enig, Josh909. Endret 15. desember 2010 av C64C Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hvorfor er folk her så fordumsfulle og korka ??? Ikke snakke så negativt om degselv... Tatt fra "les før du poster": Når du oppretter et emne: Hva slags operativsystem har de ulike maskinene innstallert? Hva slags nettverksutstyr har du? Spesifikasjoner/modelnummer er viktig! Hva slags linje/ISP har du? Det er ofte lurt med en enkel tegning som viser oss ditt oppsett/problem. Du gav NULL opplysninger som er til nytte for å hjelpe deg. Men med ditt holdning, har jeg null interesse i å hjelpe lenger... Har lyse jeg, og har ikke noe problemer. Endret 15. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Da sjekker jeg med Lyse Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor er folk her så fordumsfulle og korka ??? Jeg er en av de fordomsfulle jeg også... Ikke er jeg synsk heller, men vi får håpe stakkaren hos Lyse er det. 2 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Meh, når folk svarer sånt, så håper jeg at problemet ligger i noe de må fikse selv, alltid like morro Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Regner med at Lyse lett fant problemet når du spurte om dette: Får ikke lasta ned noe som helst fra hvor som helst Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Fikk updata Firefox, så ble jeg sendt til Adobe for å laste ned Flash, men funker ikke det heller. Ingenting skjedde på automatisk nedlasting og ingenting skjedde på direkt link. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Prøvde å laste ned igjennom en downloadmanager nytter ikke det heller. Plutselig neste dag uten å ha forandret på noe får jeg ikke lasta ned noe som helst. Ikke torrents fra mininova.org heller. Eneste som har funka så langt er å oppdatere Firefox, og det krevdes ikke å trykke på noen nedlastingslinker. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Oj, bare en av de eksterne harddiskene som ikke vistes i Explorer bare, replugga strømmen og vips kan jeg laste ned igjen Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hørtes veldig sært ut, men så har du jo heller ikke gitt ut noen informasjon som kan få andre folk til å hjelpe deg heller. Samt kommentarene til andre som prøver å hjelpe deg viser jo at du egentlig ikke var så veldig interessert i vår assistanse. Får satse på at du ved en eventuell senere anledning gir mer detaljert informasjon, samt er litt hyggeligere mot folk som prøver å hjelpe deg - gratis vel å merke. 1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Spambot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå