Lmthaman Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hvis jeg med en lvl 80 plukker opp et nytt gather proffesion, omtrent hvor mye xp vil det da være å hente fra lvl 1 til max? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du får veldig lite per herb/ore node på lowlvl skill. Når du kommer til 450+ får du rundt 2-5k per node. Har selv levla til 81 på bare herbing, og flere i guilden har kommet godt inn i 82! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Får ca 20 exp per node, som øker litt etter litt. I Outland er det rundt 200 pr stk. Vet ikke enda med Northrend. Up2date: 260 exp per node i Borean, med en gang jeg flyttet meg over til Scholazar Basin får jeg 4200 exp for hver node jeg miner eller herber. Ganske dramatisk økning. Endret 15. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Archeology er helt sinnsykt. Eneste er kanskje at som lavere level så er det begrensa med områder du kan grave i. I skrivende stund får jeg som level 82 18,3k XP (rested + guild bonus) per sak jeg graver fram. Den er secondary også, så du kan fint fortsette å ha f.eks to stk gathering for enda mer fart i sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå