Gå til innhold

Prg til redigering og tegning med tablet

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet med bilderedigering i mange år, og har til nå brukt diverse versjoner av Paint Shop Pro til både redigering av foto og til tegning med tablet. Nå har dessverre Paint Shop Pro CD'en min forsvunnet, og jeg tenker å kjøpe et nytt program. Det kan ikke være av den mest eksklusive typen, maks 2000 kr, men det må være følsomt på trykkraft og liknende fra tabletpennen, og i tillegg ha tilsvarende verktøy til "clone" og "layers" osv fra Paint Shop Pro.

Er det noen som bruker bildeprogrammer til redigering og/eller tegning med tablet, ville jeg blitt veldig glad for å få anbefalinger og forslag. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler heller at du prøver dem. Det er enklere enn at jeg skal forklare det (som også står på nettsidene). :)

Har nå lekt meg litt med Atrweaver og skal til å laste ned Paint.Net. Førstnevnte krasjet på dataen min seks ganger i løpet av fem minutter. Ja, jeg skrudde pc'n av og på. Det jeg la merke til nå er at begge programmene er fra 2007. Det må vel finnes noen nyere programvarer som anbefales?

Lenke til kommentar

Det jeg la merke til nå er at begge programmene er fra 2007. Det må vel finnes noen nyere programvarer som anbefales?

Hvor fikk du det fra?

Paint.Net er sist oppdatert 18 november 2010.

Artweaver ble sist oppdatert 30. oktober 2010.

Synes det er forholdsvis oppdatert, jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...