ZkedaR Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Må desverre ha meg nye headphones, fordi mitt andre par med Philips HP890 (holdt i 2 måneder) har vandret heden... Å så klart sendte ikke Philips med kvitteringen tilbake etter første bytte... Så jeg må ha noen nye, noen krav er: BRA lyd (bedre en HP890)... Lukkede... Store klokker som helst ikke berører ørene... pris er ikke så viktig men skriv hva ditt forslag koster er du snill PS! Ikke kom med noe AKg piss, makan til plastikk ræl skal du lete lenger etter... er utrolig vonde å ha på hodet... Så hva skal jeg velge? MVH Bjørn L Lenke til kommentar
BlueRanger Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Koss har generelt mye bra. Har selv brukt PortaPro i et år og kjøpte ur-40 i begynnelsen av juni. DRITBRA!! Har brukt dem på Lan og til musikk. En kamerat mener jeg kan lukte folk i CS med dem......... :smile: Store klokker, vannvittig bra lyd og behagelige å bruke..... Koster 700-800 kr. Livstidsgaranti. Er VELDIG kresen på kvalitet og dette fikk md'en min til å høres mye bedre ut, selv om det er vanskelig å overgå porta pro.... Mindre modeller som ur30, ur20 og ur15 gar ned i pris, men kvaliteten følger dereteer.... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Koss har generelt mye bra. Har selv brukt PortaPro i et år og kjøpte ur-40 i begynnelsen av juni. DRITBRA!! Har brukt dem på Lan og til musikk. En kamerat mener jeg kan lukte folk i CS med dem......... :smile: Store klokker, vannvittig bra lyd og behagelige å bruke..... Koster 700-800 kr. Livstidsgaranti. Er VELDIG kresen på kvalitet og dette fikk md'en min til å høres mye bedre ut, selv om det er vanskelig å overgå porta pro.... Mindre modeller som ur30, ur20 og ur15 gar ned i pris, men kvaliteten følger dereteer.... du, jeg vet at KOSS har livsgaranti. Har nettop kjøpt med KOSS-UR 15, og er veldig fornøyd. jeg lurer på en ting. om disse hodetelefonene noen gang går i stykker, kan jeg da gå tilbake til expert og forlange nye? (har kvittering) Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 PS! Ikke kom med noe AKg piss, makan til plastikk ræl skal du lete lenger etter... er utrolig vonde å ha på hodet... Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Mindre modeller som ur30, ur20 og ur15 gar ned i pris, men kvaliteten følger dereteer.... koss ur30 koster kr.549 på www.oslohificenter.no koss ur20 er helt like ur30 bare at den den første kan lukkes for å ta med . Ur-20 har bedre isolation enn ur-40 og ur-15. Ur-20 er på tilbud akkurat nå på Free Record Shop i Oslo til bare kr.299!! Løp og kjøp!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 PS! Ikke kom med noe AKg piss, makan til plastikk ræl skal du lete lenger etter... er utrolig vonde å ha på hodet... Seriøst, testa de på Spaceworld... tok de på hodet, ett halvt sekund senere var de av og jeg sto der med en grimase ala discomfort... Lenke til kommentar
Shadowfax Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 du, jeg vet at KOSS har livsgaranti. Har nettop kjøpt med KOSS-UR 15, og er veldig fornøyd. jeg lurer på en ting. om disse hodetelefonene noen gang går i stykker, kan jeg da gå tilbake til expert og forlange nye? (har kvittering) I prinsippet skal du kunne det. Heller dem som må sende dem inn enn du (sannsynligvis til danmark der de har rep.senter, men kanskje helt til usa.......) ........, men de kan si at d er du som må sende dem inn.... Portapro'en min har begynt å svikte, så jeg må vel returnere dem.........får skurring i elementene på "normalt" (middels) volum......kom først for noen uker siden Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Mindre modeller som ur30, ur20 og ur15 gar ned i pris, men kvaliteten følger dereteer.... koss ur30 koster kr.549 på www.oslohificenter.no koss ur20 er helt like ur30 bare at den den første kan lukkes for å ta med . Ur-20 har bedre isolation enn ur-40 og ur-15. Ur-20 er på tilbud akkurat nå på Free Record Shop i Oslo til bare kr.299!! Løp og kjøp!!! ur20 har VELDIG god isolasjon, da jeg hadde på min på TG kunne jeg ikke høre konserten i det heletatt(merka ristinga i gulvet dog) og da hørte jeg kun må moderat volum.. men jeg har lyst til å bytte mine i noen som kan spille litt høyere.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Også jeg vil ikke ha noen 300 kr headphones... Grunn... ALT for dårlig lyd... Ja, jeg har hatt KOSS før, og min dom er :-? kikker på noe i 1000 kr klassa... Lenke til kommentar
opera Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Kjøp deg Sony MDR-CD-780 De har store klokker men de er så behagelige at du ikke kjenner at du har de på deg. De er kledd med stoore puter med et deilig mykt stoff over. De har en fantastisk bra lyd og spiller så høyt at du får vondt i hue(bør ha forsterker å koble de til for best lyd) Ledningen er laaang og den er løs slik at den kan sliftes i annen ledning om du skulle være så uheldig å ødelegge den(noe som skal mye til med den tykkelsen) Disse koster 1499,-kroner på ekspert og er helt konge. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Vil nok si at løs ledning ikke er en ting jeg liker så godt, grunner er støv og generell slitasje... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har selv Vivanco SR 210 og er kjempefornøyd! Bra isolasjon, flott lyd og store klokker. Betalte 800kr for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå